På trods af en heftig og ret modig (om end en smule blasfemisk) beslutning om at lue ud i mutantensemblet efter devisen: out with the old, in with the new, så er filmen for rodet, for tam i sine portrætter og for stiv i sit skuespil. Det gælder også blandt solide gengangere som Ian McKellen, Patrick Stewart og Hugh Jackman. Effekterne er dog stadig spektakulære, og enkelte af kampene rammer samme opfindsomhed som i forgængerne. “X-Men: The Last Stand” er altså ikke nogen dårlig film, men set i lyset af de to forrige, er den på ingen måder X-ceptionel.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#161 azathoth 18 år siden

#159: Mmmmm.... Starbuck (drool) :P
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#162 filmz-Bluhm 18 år siden

# 156 Nu er folks hovedanke jo så at filmen ikke fungerer punktum :-)
Gravatar

#163 blahblah 18 år siden

Det er også fint nok, men jeg synes så den fungerede :)
Gravatar

#164 DarkLight 18 år siden

Polt, start med at accepterer at andre godt kan have en anden holdning end dig!
Og slut med at ville have det sidste ord! :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#165 blahblah 18 år siden

Folk må godt have en anden holdning end mig, de skal bare vide den er forkert ;)
Gravatar

#166 Outbound Sith 18 år siden

#163 Og selv jeg, der aldrig har så meget som rørt et X-men hæfte, er helt uenig med dig. Filmen stinker, tro mod forlægget eller ej...
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#167 Hive 18 år siden

Selvom jeg ikke selv er ekstremt begejstret over X-Men 3, synes jeg nu alligevel at den får lige lovligt mange hug af nogle mennesker... den er ikke på højde med de to første i serien, men jeg mener nu alligevel, at det er en af de bedre superhelte-filmatiseringer.

Og jeg tror at den her film vil kunne blive reddet en del, hvis der bliver sat ekstra scener ind i dvd-udgivelsen. Hvis det vel og mærket er karakteropbyggende scener, og ikke flere action scener - som denne film bestemt har rigeligt af.
Gravatar

#168 e-male 18 år siden

Håber ikke jeg støder nogen med det her indlæg, men jeg var lige inde på imdbs forum, hvor de gav et link til den sidste scene. Det er derfor selvsagt megaspoiler og ulovligt, men til dem der har set filmen men af diverse årsager ikke så sidste scene kan jo lige tjekke den ud.

[url=
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#169 filmz-incubus 18 år siden

Vær forberedt på et sagsanlæg kammerat, for jeg føler mig virkelig krænket over, at du laver et link til et klip med SÅ dårlig kvalitet!! ;D
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
Gravatar

#170 filmz-Don Drift 18 år siden

#168; What? Det fattede jeg så ingenting af...

EDIT: Nevermind, læste #53
"Sideways, all days!"

Skriv ny kommentar: