På trods af en heftig og ret modig (om end en smule blasfemisk) beslutning om at lue ud i mutantensemblet efter devisen: out with the old, in with the new, så er filmen for rodet, for tam i sine portrætter og for stiv i sit skuespil. Det gælder også blandt solide gengangere som Ian McKellen, Patrick Stewart og Hugh Jackman. Effekterne er dog stadig spektakulære, og enkelte af kampene rammer samme opfindsomhed som i forgængerne. “X-Men: The Last Stand” er altså ikke nogen dårlig film, men set i lyset af de to forrige, er den på ingen måder X-ceptionel.
Skriv ny kommentar:
#231 zacho 18 år siden
MANGE MANGE TAK!
#232 filmz-incubus 18 år siden
Se #52!!!
#233 18 år siden
#234 thomas040 18 år siden
magneto siger...: "you must only ask yourself one question: who will you stand with?"
oversat: "hvem vil du dolke?"
hov.. kom i tanke om det andet
beast siger: "they have developed a mutant gene antibody..."
og oversat: "de har lavet en mutant antikrop"
øøhh!? jeeesuz christ... nå bare en sjov bemærkning...
#235 PredatorX 18 år siden
Sikke da noget ævl at lukke ud. Du respekterer da ikke en skid andres meninger når du skriver sådan noget pis. #63 argumenterer da fint for sine holdninger, så hvorfor i alverden er hans mening ikke godkendt?
#236 filmz-NeoDk 18 år siden
#237 18 år siden
#238 filmz-Kadann 18 år siden
Uha ja, vente 2-3 min. på at efterteksterne løber igennem, når man lige har brugt over 1½ time i biffen, det er stærke sager. :-p
#239 18 år siden
Med "SÅ meget" hentyder jeg altså ikke til den tidsmæssige udstrækning men til den begejstring man har fornemmet her.
#240 filmz-Kadann 18 år siden
Jeg kan ikke rigtigt se at scenen kun skulle være for fans og nørder. Hvis filmselskabet vælger at lave endnu en film, hvilket bliver mere og mere sandsynligt, baseret på den indtjening som X3 har haft indtil videre, så er scenen jo meget vigtig.
Om den er vigtig eller ej, er selvfølgelig en smagssag, men instruktøren har valgt at inkludere den, ligesom scenen i Lethal Weapon 3, som kommer efter end-credits.
Faktum er dog, at man ikke har set hele filmen, hvis man ikke ser scenen og jeg må erkende at det virker lidt fjollet på mig at nedgøre en scene til at være noget for nørder og fans, blot fordi man selv er skuffet over den. :)