På trods af en heftig og ret modig (om end en smule blasfemisk) beslutning om at lue ud i mutantensemblet efter devisen: out with the old, in with the new, så er filmen for rodet, for tam i sine portrætter og for stiv i sit skuespil. Det gælder også blandt solide gengangere som Ian McKellen, Patrick Stewart og Hugh Jackman. Effekterne er dog stadig spektakulære, og enkelte af kampene rammer samme opfindsomhed som i forgængerne. “X-Men: The Last Stand” er altså ikke nogen dårlig film, men set i lyset af de to forrige, er den på ingen måder X-ceptionel.
Skriv ny kommentar:
#241 18 år siden
;-)
#242 filmz-Kadann 18 år siden
Vi kan godt blive enige om at det ikke er et actionbrag, men jeg ved så heller ikke helt hvor den opfattelse skulle komme fra. :)
#243 18 år siden
#244 filmz-Kadann 18 år siden
yeees yes.
#245 18 år siden
#246 Hive 18 år siden
Utroligt at vi andre ikke tydeligt kunne se det... men ak ja det er jo nok det, der gør jon til et højerestående væsen end resten af os.
#247 18 år siden
Det er en ærlig sag, at man har et indskrænket vokabularium. Tillad mig derfor at forklare: Ordet 'omformulere', som jeg anvender i 241 og 245, bruges bl.a., når man fremfører en holdning anderledes end tidligere.
Med andre ord: Hvis du skal spille idiot, så læs lige tråden lidt mere grundigt. Ellers kommer du netop til at fremstå som en sådan. Hvis det blot er fordi du ikke har forstået, at jeg modificerer min holdning, da er du ikke nødvendigvis idiot men blot ikke sprogkyndig.
#248 Hive 18 år siden
#249 filmz-incubus 18 år siden
#250 mini_jette 18 år siden