På trods af en heftig og ret modig (om end en smule blasfemisk) beslutning om at lue ud i mutantensemblet efter devisen: out with the old, in with the new, så er filmen for rodet, for tam i sine portrætter og for stiv i sit skuespil. Det gælder også blandt solide gengangere som Ian McKellen, Patrick Stewart og Hugh Jackman. Effekterne er dog stadig spektakulære, og enkelte af kampene rammer samme opfindsomhed som i forgængerne. “X-Men: The Last Stand” er altså ikke nogen dårlig film, men set i lyset af de to forrige, er den på ingen måder X-ceptionel.

Læs hele anmeldelsen her

#271 18 år siden

267+270:

#270 skriver, at det så heller ikke ud til, at Juggernaught var klar over det. Det samme galdt Kitty.
Gravatar

#272 filmz-incubus 18 år siden

Haven't we all.... ;D
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
Gravatar

#273 filmz-goatchen 18 år siden

weeee fanboys.....
Gravatar

#274 Lethal Injection 18 år siden

Dette er dog den værste afslutning jeg har set hidtil, indse det: replikerne stinker, historie(r) er der ingen af, de fleste af skueplilrne er rent ud sagt tåblige og drabene er man fuldstændig ligeglad med 2/6, men efekternne er aligevel meget gode, plus Logan, magneto, xavier og beast redder lidt af dens tabte ære. men stadig den største skufelse jeg har oblevet... damm Ratner!
Perhaps an attic shall I seek!
Gravatar

#275 filmz-sofus 18 år siden

Det var årets store skuffelse!

den var jo rædselsfuld.
det er så ærgeligt, nå' den starter så godt ud, og så bare ødelægges jo længere man kommer ind i den.
men ud over alt det syntes jeg faktisk at slutter ret fedt...

Skriv ny kommentar: