“X-Men: The Last Stand” er et godt eksempel på hvad der sker når filmskaberne brainstormer og vælger at bruge samtlige ideer de kan komme i tanke om, uden en fornuftig sorteringsproces. Den sidste tredjedel af “X-Men” trilogien når derfor ikke nogle af de to forgængere til sokkeholderne.
På dvd får filmen en hæderlig behandling, uden at være overvældende.
#11 jessup 18 år siden
#12 Hive 18 år siden
Nu spørger jeg måske lidt dumt, men er det bare så ligetil at gøre...?
Efter hvad jeg har hørt, er der faktisk ganske interessante scener der er klippet fra... bl.a. kampscener. 5 af de slettede/forlængede scener kan ses her: http://www.comicbookmovie.com/news/articles/3008.a...
#13 thomas040 18 år siden
#14 filmz-barnebarn 18 år siden
X-men III har rigtige meget godt i sig - mere end det dårlige og det med broen giver da lidt mening i den kommentar, som Magneto kommer med: "Xaviar always wanted to build bridges..."
Det eneste dårlige ved DVD-udgivelsen er billedkvaliteten flere steder er for dårlig for sådan en ny udgivelse og "stor" film.
Jeg har givet den 5/6 for rigtig god underholdning og fede effekter - og musikken er kanon til at give stemning.
I mine øjne er X-men III på fuld højde med 1'eren og 2'eren.
Men jeg ville nu også selv helst have haft Bryan Singer til at have lavet den.
Must see films: Mulholland Drive - The Matrix - Kill Bill Vol.1 - The Lord of the Rings: The Fellowship - Scarface - Memento
#15 The Insider 18 år siden
#16 gravity 18 år siden
skulle vi nu ikke lige slå koldt vand i blodet, så lang er der altså heller op til de sokkeholdere som de to forrige film har på.
4/6 (og det gælder for alle tre)
#17 filmz-Kadann 18 år siden
Det er jo anmelderens mening om sagen, så der er jo ikke noget vand eller blod indvolveret. :)
#18 Michael Andersen 18 år siden
Du skal næsten give det en ekstra chance. I starten sagde Powells score til 3'eren heller ikke mig noget særligt, men som jeg lyttede mere og mere til det voksede oplevelsen, og det er nu helt klart det soundtrack jeg har lyttet mest til hen over sommer-perioden - og især soundtrackets sidste 20 minutter, hvor det hele kulminerer i et all-action fyrværkeri, er noget af det mest spændende jeg har lyttet til i år.
#19 The Insider 18 år siden
Jeg synes selv, det lugtede lidt af, at han havde været under tidspres, eller der har været et temptrack, som Rattner og co. elskede, som han så har været tvunget til at læne sig meget op ad. I forhold til så meget andet han har lavet, såsom førnævnte United 93 (et af årets mest spændende scores) og Bourne Supremacy (mit favorit-score fra forrige år) halter det en del. Synes moi :-)
#20 Michael Andersen 18 år siden