“X-Men: The Last Stand” er et godt eksempel på hvad der sker når filmskaberne brainstormer og vælger at bruge samtlige ideer de kan komme i tanke om, uden en fornuftig sorteringsproces. Den sidste tredjedel af “X-Men” trilogien når derfor ikke nogle af de to forgængere til sokkeholderne.
På dvd får filmen en hæderlig behandling, uden at være overvældende.
#31 blahblah 18 år siden
#32 Hive 18 år siden
#33 blahblah 18 år siden
Kan godt være hun hedder Psylocke i filmen, men det er jo ikke Psylocke fra tegneserien.
#34 Hive 18 år siden
#35 blahblah 18 år siden
#36 Hive 18 år siden
= ødelagt, i mine øjne.
#37 thomas040 18 år siden
var det ikke bare den der psykisk daggert og så var hun ekstremt adræt?
#38 filmz-Erroneus 18 år siden
Der bliver alt for meget hoppet over, f.eks. karakteren Angel får en alt for lille rolle i det og netop fordi den er så lille, virker hans rolle klistret på.
Thumbs up til anmelderen for at fundet den kommentar ang. brugen af Golden Gate Bridge, som er et tamt inslag filmen som ser godt ud i traileren. Og det er lige præcis hvad det er, med kun for effekterne skyld, hvilket gør den her film her mere ugennemført. Btw. gad vide om instruktøren ikke havde sagt der skulle være en symbolsk handling i det, hvis det var meningen, men han snakker kun om den fede effekt i det. Iøvrigt har magneto ligesom gjort nok symbolske handlinger i de forrige film, jeg tror de har fattet pointen.
OG NEJ det hænger ikke sammen med Magnetos kommentar: "Xaviar always wanted to build bridges...", det er en dårlig joke, ikke et hak andet, som er klistret på efter.
3/6 er ganske passende, specielt med den slutning.
#39 thomas040 18 år siden
Hvordan og HVAD var det?
Melder du lige tilbage?
#40 Patriarch 18 år siden
Men derudover synes jeg faktisk at meget af musikken i filmen var malplaceret og corny...