Optimismen omkring streaming-tjenesten Netflix er tårnhøj. Aktien er rekord-meget værd – nu skal pengene ud at arbejde. Netflix forventer at øge indholds-budgettet til i alt otte milliarder dollars for 2018.

Se også: Aktionærerne elsker ny plan: Netflix vil sætte prisen op

Det er The Hollywood Reporter, der skriver, at Netflix nu øger indholds-budgettet markant.

I 2017 forventes budgettet at lande på seks milliarder dollars, hvilket altså øges med 33 procent til 2018, så det ender på otte milliarder dollars.

Pengene skal blandt andet bruges på 80 film, der eksklusivt skal få premiere på Netflix i løbet af 2018.

Budgettet stammer fra en fremtidig prisstigning for Netflix-abonnementet på 10 procent – i første omgang kun i USA.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (66)
Gravatar

#41 Mejse 7 år siden

#40

sagde aldrig deres kampagne ikke var fejlet, på trods af at den har virket på mig og alle jeg kender.

tja er vel kun dårlige grunde fra andres synpunkt, pointen er det er en direkte forkert grund da de ikke kun sælger sig på Top Gear, og gav et udemærket alternativ #35 som er i stedet for at sige noget indiskutabelt faktuelt forkert, så bare sig du ikke kan lide deres indhold, hvis det er det der er problemet, er som sådan egentlig ligeglad med hvad det er, pointere bare at når din grund er at de kun sælger sig på noget som de ikke kun sælger sig på, virker du ikke til at have en men virker bare tøsefornæmet thats all :)

men der er ingen grund til at diskutere dine grunde, eller at jeg skal forsvare primevideo, da i hjertens gerne må syntes det er dårligt, ej heller er der nogen grund til at forsvare deres reklame kampagne, all im saying is at måske folk skulle være lidt voksne bare engang imellem og sige når de lavet en fejl....mig selv inklusiv.
Gravatar

#42 Justin 7 år siden

#41
Jeg udtaler mig om hvordan den har virket på mig (eller retter sagt ikke virket)

Min oplevelse er skam helt rigtig, det kan være af du har en anden oplevelse, men det gør ikke min oplevelse forkert

Jamen det er da dejligt hvis folk indrømmer deres fejl, og hvis Amazon nu ikke var startet ud med et latterligt dårligt produkt, så ville der måske slet ikke være nogen grund til af du føler du burde forsvare dem

Gravatar

#43 Mejse 7 år siden

#42 nej du udtalte dig specifikt om at de ikke sælger sig selv på andet end Top Gear, for en der citerer andre, hver gang du mener du kan finde en fejl i deres udtalelse undre det mig de samme regler ikke gælder for dig :)

at du oplever at de ikke sælger sig på andet, gør det ikke rigtigt....da jeg var barn havde jeg en opfattelse af at farveblinde kunne se igennem ting som med røntgensyn, på trods af det var min oplevelse af farveblinde gør det det sjovt nok ikke til en realitet. opfattelser af ting er gyldigt i mange tilfælde, men der er også mange hvor de ikke er, dette er en af dem.

har ikke forsvaret deres produkt, og du kan jo bare starte ;)
Gravatar

#44 kblood 7 år siden

@Mejse Nu skriver du at du ikke omtaler om deres markedsføring er god eller dårlig, men du vil alligevel mene at de har promoveret sig på mere end Top Gear... fordi du har set reklamer i København eller sådan noget. Men reklamer for Prime video virker bare utroligt sjældne.

Samtidigt kan jeg ikke helt se hvordan det ikke skulle være at forsvare Amazon Prime og dets markedsføring med det du skriver. Top Gear var det første jeg kan huske de promoverede sig på. Det gjorde helt klart at jeg tænkte... nå de vil nok fokusere på sport og biler. Førstehånds indtryk er vigtige og hvis de fejler så er mere og bedre markedsføring vigtig.

De havde denne kampagne som de fik meget ros for. Jeg mener godt jeg kan huske at have set den på Amazon:
http://www.thedrum.com/news/2017/07/11/why-amazon-...

Det fungerede da sikkert, men bemærk hvordan den slet ikke fokusere på indholdet på Amazon Prime. Selv når man går ind på deres side er det faktisk ikke til at finde ud af hvilke shows der er på Amazon Prime, hvilke film der er osv. De burde jo i det mindste vise hvilke der er exclusive på Prime og gå ind på hvad det er for serier.

Netflix koster måske dobbelt så meget per måned.., men de har jo altså også noget i stil med 10 gange så meget indhold.
Gravatar

#45 Mejse 7 år siden

#44 jeg forsvare ikke deres markedsføring, har sagt den sikkert er mangelfuld i andre dele af landet, det er som om du bevidst ignorerer at det eneste jeg overhovet siger er at justin sagde de KUN solgte sig selv på Top Gear, og at det er forkert, resten er bare støj som på en eller anden måde kommer frem fordi i absolut vil ignorerer det eneste jeg siger :)

skal lige siges at de er 1/4 billigere eller 1/6 alt efter hvilket Netflix abonnement de har :)
men ja Netflix er bedre som jeg også hele tiden har sagt, og har mere indhold, jeg syntes det er nogenlunde lige mellem de store når man tager alt i betragtning, men det er bare min mening, det er slet ikke noget vi diskutere :D eneste der er på tale er hvor vidt primevideo KUN markedsfører sig på Top Gear.

for en der altid fortæller mig at jeg misser hans pointe, og hvad han snakker om, så gør du det utroligt godt selv :)
Gravatar

#46 Justin 7 år siden

#43
Du gætter ikke hvad jeg så en reklame for i et storcenter i går ....
Gravatar

#47 Mejse 7 år siden

#46 det er som sådan irrelevant, da jeg har pointeret at de ville være dumme ikke at bruge Top Gear, til at reklamerer for.....ændre stadig ikke på at det ikke er det eneste de sælger sig på :)
Gravatar

#48 kblood 7 år siden

#47 Det ændre så vidst heller ikke på at det åbenbart er det som de sælger sig MEST på. Om de rent faktisk fokusere på sport og biler med deres udvalg ved jeg ikke, men de er virkeligt dårlige til at reklamere for deres indhold, og som jeg ser det reklamere de mest for det indhold jeg finder mindst relevant.

Det virker for mig som om de bruger servicen mest for at promovere selve deres Amazon butik.
Gravatar

#49 Mejse 7 år siden

#48 ahhh undskyld, vidste ikke at mest og kun var det samme :)
har selv pointeret at selvfølgelig bruger de Top Gear i reklamer, alt andet ville være hjernedødt, mængden er som sådan lige meget, så længe det er under 100%
meget muligt de bruger det mest, vil jeg slet ikke benægte selvom det ikke er det jeg ser, men nu ser jeg jo ikke alt :)

men okay hvis du i alt ærlighed kan fortælle mig, at de KUN sælger sig på Top Gear, og at hvis du kun har set deres reklamer betyder det at de KUN sælger sig på det fordi det er din oplevelse af det, så må jeg jo bukke mig i støvet :)
Gravatar

#50 kblood 7 år siden

#49 Du vælger godt nok at være high strung på nogle topics...

Skriv ny kommentar: