Instruktøren Joss Whedon har præsteret det umulige: Han har samlet en lang række af Marvels største tegneseriefigurer i én film, der fornemt sammenvæver drilsk humor og nervepirrende action, og som giver hver eneste karakter den helt rette mængde spilletid i rampelyset. Filmen ser fuldkommen fantastisk ud i HD, og den lyder nøjagtig lige så godt, men skiven måtte gerne have rummet mere ekstramateriale. Hvorom alting er, så er denne udgivelse simpelthen et must – uanset om man har hang til superheltegenren eller ej.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#61 The Insider 12 år siden

Jeg har et Samsung 63" C7705. Filmene afvikles på min PS3, som er hooket op til en Denon AVR 1911, der sender lyden ud til Hi-Fi Klubbens Argon-højtalersystem.
War. War never changes.
Gravatar

#62 Highland Park 12 år siden

The Insider (61) skrev:
... der sender lyden ud til Hi-Fi Klubbens Argon-højtalersystem.
Det lyder besværligt. Kunne du ikke bare anskaffe dig et selv?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#63 Richard Burton 12 år siden

Highland Park (62) skrev:

LOL!
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#64 The Insider 12 år siden

#62, det er bare ikke lige så fedt at skråle "niiiiiiice!" konstant, når man ikke har et publikum ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#65 JannikAnd 12 år siden

Hvad sker der med projektor-projektet, Johan?
Gravatar

#66 The Insider 12 år siden

#65, det går temmelig sløvt! :-/ Det er alligevel svært at få afsat et 63" Plasma... Nu har jeg prøvet at smække det i DBA's byttesektion, men jeg er kun interesseret i en 3D-projektor, da jeg efterhånden har 50 3D-titler og er blevet glad for 3D i hjemmet. Måske man skulle prøve et andet salgsforum...
War. War never changes.
Gravatar

#67 JannikAnd 12 år siden

Hvad er din salgspris?
Gravatar

#68 Slettet Bruger [3727133888] 12 år siden

Jeg byder 3 Coors Light!
Gravatar

#69 Therien 12 år siden

Highland Park (62) skrev:

Hah!

The Insider (61) skrev:
Jeg har et Samsung 63" C7705. Filmene afvikles på min PS3, som er hooket op til en Denon AVR 1911, der sender lyden ud til Hi-Fi Klubbens Argon-højtalersystem.

Tak for svar - was just wondering! Kan dog sagtens forstå du vil over i projektører, det er der bio stemningen er - skidtet skal bare på et lærrede :) Hva' for noget projektør kigger du på?

Gravatar

#70 The Insider 12 år siden

#67, well, der er stadigvæk garanti på det to måneder endnu, og man får både fod, 4 x 3D-briller og vægbeslag med. Nypris for det hele er godt 24.000, så jeg håbede selv på at sælge det for 12-14.000. Jeg har været ude og kigge på Hi-Fi Klubbens 3D-projektorer, og jeg blev imponeret af deres Optoma HD 83. Men den kan desværre ikke erhverves, før tv'et er solgt... :-/

#68, fristende!! Nu har jeg snart gået for længe uden!
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: