Instruktøren Joss Whedon har præsteret det umulige: Han har samlet en lang række af Marvels største tegneseriefigurer i én film, der fornemt sammenvæver drilsk humor og nervepirrende action, og som giver hver eneste karakter den helt rette mængde spilletid i rampelyset. Filmen ser fuldkommen fantastisk ud i HD, og den lyder nøjagtig lige så godt, men skiven måtte gerne have rummet mere ekstramateriale. Hvorom alting er, så er denne udgivelse simpelthen et must – uanset om man har hang til superheltegenren eller ej.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#71 Kochie 12 år siden

Er det bare mig, eller er anmeldelsen af selve filmen den samme tekst, der blev brugt i biografanmeldelsen? (Og hvordan kan det i så fald være?)
Gravatar

#72 The Insider 12 år siden

#71, tjek mange af trådens tidligste indlæg for forklaring :-)
War. War never changes.
Gravatar

#73 Therien 12 år siden

Spar lidt mere op og kig på en JVC eller en Epson, så bliver det sgu ikke meget bedere på denne side af 30k :) Ydermere, så giver forhandlerne af disse mærker gerne lidt rabat - modsat hfk.
Gravatar

#74 The Insider 12 år siden

Niiiiiice. Men det kræver længere tids opsparing, og jeg er berygtet for min fuldkommen forfærdelige tålmodighed. Jeg har endda været fristet til at søge lån, så jeg kan købe projektor NUUUUUUUU!!!
War. War never changes.
Gravatar

#75 Kochie 12 år siden

The Insider (72) skrev:
#71, tjek mange af trådens tidligste indlæg for forklaring :-)

Jeg skal indrømme, at jeg indledningsvist ikke fik læst tråden ordentligt igennem, men mit spørgsmål er egentlig ikke blevet besvaret, omend denne anmeldelse måske er et særtilfælde, hvor biograf- og diskversion bliver anmeldt af samme anmelder?

Jeg undrer mig bare over, at du ikke skrev en ny anmeldelse af filmen, men hvis den ord for ord (med en enkelt undtagelse, så vidt jeg kunne forstå,) stadig er fyldestgørende, er det selvfølgelig et svar i sig selv.
Gravatar

#76 The Insider 12 år siden

#75, fordi jeg ikke har ændret indstilling til filmen :-) Jeg ville måske have skrevet en ny tekst, hvis jeg havde skrevet originalen for flere år siden (sådan som jeg for nylig gjorde det med 1. sæson af "Star Trek: The Next Generation", som jeg også anmeldte for 10 år siden på dvd), men originalteksten stammer blot fra april. Som skrevet tidligere i netop denne tråd, erhvervede jeg selv disken, så vi også kunne få en bedømmelse af udgivelsen, dens AV-præsentation, ekstramaterialet mm.
War. War never changes.
Gravatar

#77 Therien 12 år siden

Kender jeg sgu alt for godt! :) Vi taler dog kun om om en 3-4 kilo bananer ekstra - du vil takke dig selv bagefter. Har du styr på lærredet?
Gravatar

#78 The Insider 12 år siden

Oh yes, snupper en 92" hos Hi-Fi Klubben. Det er ikke deres dyreste lærred, men jeg tænker, at jeg vil bruge størstedelen af pengene på projektoren. Hellere en fantastisk projektor og et almindeligt lærred end en middelmådig projektor og et so-so lærred, tænker jeg. Argh, utålmodigheden gnaver!
War. War never changes.
Gravatar

#79 Therien 12 år siden

Lyder meget fornuftigt - går ud fra det er et lissau du kigger på :) Dette har sikkert ikke din interesse - men alligevel.. Du kan spare en mindre formue ved at lave rammen selv og blot købe dugen - givet det er et fastramme lærrede du vil have. Der er et hav af guides på nettet - det kræver ikke man er håndværker. Vil tro du kan få en glimrende 92" dug til 1500 kr. Det bedste råd jeg kan give dig er: Tag ud eller ring til nogle forskellige butikker, de er sultne. Du kan spare en masse penge og måske ende med noget der er langt bedere end det du oprindeligt havde udset dig :) Held og lykke med projektet!
Gravatar

#80 The Insider 12 år siden

#79, fedt, det vil jeg tage til mig! :-) Havde overvejet, om jeg ikke kunne prutte mig lidt til prisen hos HFK, hvis jeg både købte lærred, projektor, loftmontering og 3D-briller. Men hvis jeg kan få en JVC'er (som jeg også har læst gode ting om mange steder) til et beløb, der ikke er frygteligt meget højere, vil jeg overveje det! Åha, det er også bare så fristende at købe på afbetaling. Men jeg ved bare også, at det vil være rigtig, rigtigt dumt...
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: