“Blade 3: Trinity” er på ingen måde en værdig efterfølger til de to første film. Det er de billigste tricks Goyer har tyet til, og et næsten kriminelt forsøg på at hive de sidste kroner ud af eventyret. En forhastet affære, der trods sin imponerende fart og rå mængde action, er så triviel og klichefyldt, at man ville ønske at manden i sædet ved siden af ville hamre en træpæl igennem ens brystkasse og sætte en stopper for smerten.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#91 filmz-lollipop 19 år siden

Jeg har det lidt med blade serien som med matrix serien.

1'eren: kanon gode film, hvor begge film formåede at skabe noget nyt og interessant. 5/6 herfra til både blade og matrix

2'eren: Forventningerne var til begge 2'ere meget store. Dog synes jeg de begge skuffede fælt, og jeg sad med følelsen af, at begge film bare skulle få flere penge ud af Succesen fra 1'eren.
2/6 herfra

3'eren: Matrix skuffede totalt, hvor hele 3'eren jo bare er en lang og kedelig kamp. Man har udelukket historien helt, og vil i denne film bare vise hvad man kan med effekter. Samme gælder Blade Trinity, der også lever på effekter og glemmer alt om historien.
Matrix 3: 1/6
BLade 3: 2/6

Der bliver nævnt i et tidligere indlæg, at hvis det er en god historie man går efter, så bør man læse bøger. Jeg læser selv mange bøger, men når jeg ser en film forventer jeg først og fremedst at historien holder. Er dette kriterie opfyldt så kan de nå helt til tops ved brug af fede effekter, hvis vi snakker action film (effekter og nok ikke så vigtige i en kærligheds film :) )
Gravatar

#92 cyberzed 19 år siden

Så er der bestilt billet til på fredag...nu har jeg set de to først så er jeg vel også nødt til at se den sidst (?)

Indstillingen til den nu er at jeg sikkert bliver træt af latterlige jokes men det ellers bliver en ok popcorn film (uden z)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#93 filmz-Zikor4 19 år siden

Det er det jeg siger, en 2ér og 3ér bliver aldrig helt det samme som en 1ér kun i nogle tilfælde, Star Wars, Back To The Future, Ringenes Herre, andre eksempler?
Gravatar

#94 Outbound Sith 19 år siden

#93 Godfather! 3'eren kan måske diskuteres (jeg kan nu godt lide den), men 2'eren er da fuldt på højde med - hvis ikke bedre end - 1'eren!
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#95 filmz-Zikor4 19 år siden

Okay, det her lyder dumt, men jeg har ikke fået set The Godfather endnu! :( Føler mig meget dum og pinlig nu.

Skal have dem lånt på et tidspunkt, har Blockbuster dem ikke på DVD?
Gravatar

#96 filmz-diemar 19 år siden

det var d værste lort jeg har set længe...
Gravatar

#97 Patriarch 19 år siden

Robocop... 3'eren er endda den fedeste

I, kid, i kid...
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#98 filmz-ragnald 19 år siden

Jeg synes lige som jer, at filmen er vild dårlig, når man tænker på hvordan de andre 2 var... men det er nok bare for at få en afslutning på filmen, men den kunnen godt havde været meget bedre.

Skurespillerne passer heller ikke sørlig godt ind, Ryan Reynalds som hele tiden kommer med halv dumme og nedslitte kommentar man bare høre i alle teen movies gør bare filmen dårliger end den var i forvejen. Og alle de teenager som er med i filmen og hele tiden prøver at spille voksende er bare for langt ude. Det virker på at mig som at de har været desperate efter en handling og derfor fundet på Dracula historien som er blivet brugt al for mange gange og derfor ikke virker mere.

Shirley
Gravatar

#99 filmz-gimleno1 19 år siden

Det lykkedes mig rent faktisk at falde i søvn i biffen til denne film....god damn...
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#100 filmz-Bruce 19 år siden

#99 Lucky bastard ;)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: