“Blade 3: Trinity” er på ingen måde en værdig efterfølger til de to første film. Det er de billigste tricks Goyer har tyet til, og et næsten kriminelt forsøg på at hive de sidste kroner ud af eventyret. En forhastet affære, der trods sin imponerende fart og rå mængde action, er så triviel og klichefyldt, at man ville ønske at manden i sædet ved siden af ville hamre en træpæl igennem ens brystkasse og sætte en stopper for smerten.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#81 filmz-Zikor4 19 år siden

#77: Vil jeg godt give dig ret i, man skal bruge sabel og kniv for at forsvare denne film :)
Gravatar

#82 filmz-Bruce 19 år siden

#81 Er altid fuld af beundring for folk, som går i "brechen" for tabte sager ;)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#83 filmz-darthfrede 19 år siden

Selvom det virker en smule overflødigt efter 82 foregående poster, vil jeg da alligevel give min mening om filmen:

Der er ABSOLUT INTET positivt at sige om denne film. Potentialet der lå i konceptet er FULDSTÆNDIG spildt! Næsten (og kun NÆSTEN) en ligeså ringe film som "Alien vs Predator".
We would destroy the Cybermen with ONE Dalek!
Gravatar

#84 filmz-juggalo 19 år siden

Med fare for at blive flamet;

Jeg så filmen i går aftes og følte mig underholdt. God action hele vejen igennem og en fin drengerøvs-film til en søndag aften.

Minusser i filmen er Abigails Ipod fetish (product placement er en ting, men det her giver jo ingen mening) og det faktum at King HELE tiden skal være sjov (eller i hvert fald forsøge på at være det)

Min karakter: 4/6
Gravatar

#85 filmz-vassago 19 år siden

#84: Jeg vil give dig ret i at jeg vil have set på filmen anderledes, havde jeg ikke set den i biografen - men i stedet for en fredag aften med et par øl og kammerater - hvor man kunne sidde og kommentere filmen, og snakke uden at man gik glip af det helt store. Det er jo reelt en film hvor man godt lige kan gå ud og lave et par sandwiches og hente flere øl, uden at pause DVD'en. Men når man sidder super-opmærksom i en biograf, og har mulighed for at tænke bare lidt - så holder den slet ikke.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#86 filmz-Zikor4 19 år siden

#84: Jeg holder med dig, har samme mening om filmen, syntes bare King er sjov mange gange :P

Gav også filmen 4/6*
Gravatar

#87 filmz-Dworek 19 år siden

Hvad sker der? Total korrekt anmeldelse.. Den er virkelig elendig.. 1 stjerne ud af 6, MAX 2 stjerner.. Og så bliver det pågrund af Ryan Reynolds rimelig komiske bemærkninger.. Selvom at han er fejlplaceret i denne film..
Gravatar

#88 filmz-kattetøz 19 år siden

jeg syndes den virker lidt tynd men det vil tiden vise
Gravatar

#89 filmz-madgatz 19 år siden

ENDElig en "god" anmedelse her på filmz
det var sandelig også på tide >:(
Fisken er din værste fjende
Gravatar

#90 filmz-jezuzdk 19 år siden

Ja først må jeg sige til anmelderen at han har skrevet en god anmeldelse, selvom jeg overhovedet ikke er enig i den.

Men den giver masser af stof til diskution.

Synes at det var en god film selv om der var nogle små ups'ere.

jaja ved det nogle villa kalde dem store, men helt klart smag og behag.

Har givet den 5/6 Da jeg ikke føler at mine penge var spildt. men nu var mine forventninger ikke det store, da erfaringer fortæller mig at man bliver så tit skuffet.
I've got these cheeseburgers!!!

Skriv ny kommentar: