“Batman Begins” og “The Dark Knight” var fremragende film, men i min optik overgår “The Dark Knight Rises” begge sine forgængere. “The Dark Knight” havde måske et større intellekt og mere stof til eftertanke, men Nolans tredje, sidste Batman-film har en markant større emotionel pondus. Vi kommer langt længere ind under huden på karaktererne end nogensinde før her i “The Dark Knight Rises”, som derudover er uhyre underholdende og ekstremt vellavet. Filmens betagende billedside ser overvældende godt ud på Blu-ray, og lydsporet er fænomenalt. Lidt mere dybdeborende ekstramateriale om filmens tilblivelse havde været velkomment, men dette er under alle omstændigheder en uundværlig udgivelse af en af årets allerbedste film.

Se også: Filmz TV: Batman-franchisens historie og “The Dark Knight Rises”-interviews

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#111 BN 11 år siden

Riqon (108) skrev:
:-)

Mjah, Riqon ... jeg har nu forlængst tilgivet Ispep - ellers ville vi ikke have haft en masse venlige samtaler i den mellemliggende periode, vel?

Ispep kan godt lide at gå i verbal nærkamp med mig, og jeg tager med glæde imod hug og slag på den konto, der hedder "BN, du er kan være åh så sk...irriterende engang imellem." og forebeholder mig ret til at være tilsvarende skarp og direkte.

Det korte af det lange er, at jeg ville savne Ispep, hvis han ikke var her, og at jeg finder det sundt at blive modsagt af ham (og andre), fordi det sætter tingene i relief og mine egne meninger i perspektiv. Ispep er og bliver en fin fyr. At nogle ikke lægger mærke til vores mange venlige ordvekslinger, men mere lægger mærke til det, når vi kaster rådne tomater efter hinanden, skyldes nok, at det altid er de længere diskussioner, der tiltrækker sig mest opmærksomhed fremfor små, korte ping-pong-indlæg.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#112 BN 11 år siden

Vakse Viggo (110) skrev:
Erkend nu bare jeres had/kærlighedsforhold...Det er jo ren bromance i har kørende, dog med spidse albuer. Ispep har i hvert fald en fetich for BN og BN kan ikke modstå fristelsen....Så spring dog ud i to ;)

Så du mener, jeg er skabs-Ispep-fan? hehe
Gravatar

#113 Ispep 11 år siden

Godt sagt BN. Og jeg bliver her lidt endnu og driller dig lidt mere :0
Gravatar

#114 Ispep 11 år siden

Vakse Viggi vil bare have mig for sig selv :0
Gravatar

#115 Riqon 11 år siden

#111 -

Det styrer I helt selv ;) hvor har du for resten Ispeps personangreb på dig lagret henne? Hvor copy-paster du den fra, når du engang imellem får brug for at bringe den op igen? Er det en .txt-fil på skrivebordet med titlen "Hvad Ispep engang kaldte mig"? Eller er den brændemærket ind i hukommelsen?
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#116 MMB 11 år siden

Mit gæt vil være, at han har det gemt som kladde i sin email.
Gravatar

#117 Riqon 11 år siden

#116 - Nej da, så kunne han jo risikere den forsvandt!
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#118 MMB 11 år siden

BN er kendt for at leve et liv på kanten, så jeg tror han løber risikoen (igen).
Gravatar

#119 BN 11 år siden

Riqon (115) skrev:
#111 -

hvor har du for resten Ispeps personangreb på dig lagret henne? Hvor copy-paster du den fra, når du engang imellem får brug for at bringe den op igen? Er det en .txt-fil på skrivebordet med titlen "Hvad Ispep engang kaldte mig"? Eller er den brændemærket ind i hukommelsen?

Næh, det er skam filmz.dk der gemmer den. Jeg læste nogle lidt ældre brugerkommentarer i tråden til biograf-anmeldelsen af "The Dark Knight Rises" i forbindelse med den seneste debat - og gæt engang hvad der står i #700 i den tråd. ;-)

Link: http://filmz.dk/forum/anmeldelser/dark-knight-rise...

Som sagt: Vi er mange der på et eller andet tidspunkt er kommet til at sige mindre heldige ting herinde (det gælder også mig selv), så ... it's no big deal. :-)
Gravatar

#120 Hr. Nielsen 11 år siden

Ispep (114) skrev:
Vakse Viggi vil bare have mig for sig selv
Pis, busted:/
I have my principles - And if you don't like them, I have others

Skriv ny kommentar: