Mange dele i “Iron Man 2” virker ufærdige, og det er ofte meget vanskeligt at finde hoved eller hale i handlingen. Det dårligt fortalte plot er ikke mindst irriterende, eftersom mange af filmens figurer uden problemer kunne være fjernet fra handlingen. Det gælder ikke mindst Samuel L. Jackson, der dukker op, taler lidt… og så forsvinder igen uden at have gjort den mindste forskel.
Når filmen alligevel er til at holde ud at se, skyldes det primært dens uhøjtidelige skæg-og-ballade-attitude samt en veloplagt Robert Downey Jr., der stadig er en fornøjelse i hovedrollen. De elementer er da også dem, der fortsat skaber forhåbninger om, at der endnu kan rettes op på sagerne i den uundgåelige treer. Men forhåbentligt er der mere ild i jernet i næste omgang.
#71 Batsy 14 år siden
Filmen er rent faktisk mega fed, den er ikke bedere en 1 eren men jeg blev ikke skuffet dog syndes jeg kun man hørte 2 sange Fra AC/DC?. Robert downey jr og Mickey rourke er sku nok det bedste ved hele filmen. Sam rockwell derimod, hold da fast han spillede nogen steder mega overdrevet dårlig!
Selvom den manglede da ikke action den havde rigligt med action syndes jeg. Den første og sidste scene var nok det bedste action scene jeg har set længe, meget bedere en Transformers rodet!.
Syndes det kunne være spænede vis iron man/ tony stark virus symptomerene kunne blive være men nej et lille stik så de væk i et stykke tid.
4,5/6 og 1 eren ville havde løbet med 6 stjerner
#72 Nicki52 14 år siden
Biografanmeldelse: 2/6
Så var der filmen. Jeg kedede mig lige indtil at Jackson kom på skærmen. Men Johansson var aldrig kedelig. Den prøvede at være sjov, men mislykkede. Synes at Tonys depression var alt for kedelig. Undtagen lige hans fødselsdag som var lidt spændene. Og den gode soundtrack kunne jeg lig'.
Filmanmeldelse: 2/6
Biografoplevelse: 4/6
#73 Bobby Singer 14 år siden
#74 Nicki52 14 år siden
Den er jo ikke en god anmeldelse, det er en dårlig.
#75 Kruse 14 år siden
#76 Lord Beef Jerky 14 år siden
#77 Nicki52 14 år siden
#78 Lord Beef Jerky 14 år siden
#79 MOVIE1000 14 år siden
#80 Nicki52 14 år siden
En stjerne for skuespil og en for lidt underholdning.