Mange dele i “Iron Man 2” virker ufærdige, og det er ofte meget vanskeligt at finde hoved eller hale i handlingen. Det dårligt fortalte plot er ikke mindst irriterende, eftersom mange af filmens figurer uden problemer kunne være fjernet fra handlingen. Det gælder ikke mindst Samuel L. Jackson, der dukker op, taler lidt… og så forsvinder igen uden at have gjort den mindste forskel.

Når filmen alligevel er til at holde ud at se, skyldes det primært dens uhøjtidelige skæg-og-ballade-attitude samt en veloplagt Robert Downey Jr., der stadig er en fornøjelse i hovedrollen. De elementer er da også dem, der fortsat skaber forhåbninger om, at der endnu kan rettes op på sagerne i den uundgåelige treer. Men forhåbentligt er der mere ild i jernet i næste omgang.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#81 Bobby Singer 14 år siden

Nicki52 (77) skrev:
Fordi den var okay, bare ikke særlig god.

A hva'?

Modsiger det ikke lidt hinanden?

Enten er den okay eller også er den ikke særlig god.
Idjit
Gravatar

#82 Lord Beef Jerky 14 år siden

Og 4/6 er hverken okay eller ikke særlig god... det er godt. 2/6 er ikke særlig godt, 3/6 er okay.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#83 weebs 14 år siden

#82 Basta!
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Gravatar

#84 BN 14 år siden

Lord Beef Jerky (82) skrev:
Og 4/6 er hverken okay eller ikke særlig god... det er godt.

Nåh? Jeg synes da ellers, at 4/6 er ganske okay. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#85 Lord Beef Jerky 14 år siden

#84 DET ER JO MERE FOR POKKER! =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#86 Bobby Singer 14 år siden

# 85 MERE END OKAY!?!
Idjit
Gravatar

#87 Lord Beef Jerky 14 år siden

JA FOR POKKER DA!
Gravatar

#88 BN 14 år siden

Lord Beef Jerky (85) skrev:
#84 DET ER JO MERE FOR POKKER! =)

nå ja. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#89 Muldgraver 14 år siden

#72-88

:D:D:D:D:D Funny

@Nicki52: Vi må have flere af den slags anmeldelser. De når nok hurtigt deres mætningspunkt, men lad os få lige så meget morskab indtil da.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#90 Patriarch 14 år siden

Nå - nu ville jeg lige ind og brokke mig over filmen og hvad der var galt med den. Men Benway rammer plet i anmeldelsen (omend jeg synes måske karakteren er en anelse gavmild). Damn!
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

Skriv ny kommentar: