Selv frasorteret de mest vanvittige lydighedsværdier som Noas ark her er bygget på, så er filmen vanvittigt klodset sat sammen. Med sine skrabede animationer og akavt indsatte idylliske dyr fra arkivet burde filmens tekniske stab ikke få plads på en fremtidig ark. Og lige meget hvor dumt det litterære forlæg er, så er (film)skaberen Aronofskys gudsjammerlige opgradering af Noa til en actionhelt i “Gladiator”-klassen selv ikke en fantasy-fortælling som Biblen værdig.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#71 Lawman 9 år siden

#68, haha den største synder for trælse biografbesøg er gruppepres! "Koom nu med, den er sikkert vildt sjov/god!" :D
Gravatar

#72 DocDoom 9 år siden

Lawman (71) skrev:
#68, haha den største synder for trælse biografbesøg er gruppepres! "Koom nu med, den er sikkert vildt sjov/god!" :D

Ha ha :-)
Gravatar

#73 Kisbye 9 år siden

Værste nogensinde ligefrem?
Har du aldrig set film som Caligula, Battlefield Earth, The Room, Superbabies eller Star Trek Into Darkness?
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#74 Geekalot 9 år siden

Star Trek Into Darkness, står hvis for din egen regning, er en fin film som imdb hvis også mener er en fin film.
Gravatar

#75 D. Doom 9 år siden

Kisbye (73) skrev:
Værste nogensinde ligefrem?
Har du aldrig set film som Caligula, Battlefield Earth, The Room, Superbabies eller Star Trek Into Darkness?

Jeg synes Caligula er væsentlig mere seværdig end Noah, og også Battlefield Earth, ja. Sidstnævnte er i det mindste ufrivilligt underholdende. Star Trek-filmen er ikke den bedste scifi, men elendig er den bestemt ikke.

De andre har jeg ikke set, men de fleste film - selv de billigste direct-to-dvd-produktioner - har på et tidspunkt ét gran af underholdning set i rette kontekst.

Noah har absolut intet. Der er ikke en eneste seværdig, interessant, provokerende, visuelt imponerende, uhyggelig, frastødende, komisk, sjov, interessant eller fjollet scene i den film.
Gravatar

#76 Geekalot 9 år siden

eneste af dem han nævner er Battlefield Earth, med John Travolta, jeg har set, der er direkte ringe.
har også kun fået 2,4 på imdb

Skriv ny kommentar: