“Pirates of the Caribbian: Ved verdens ende” er bedre end forgængeren, selvom filmen fortsætter i præcis samme spor. Der sker ufatteligt meget, og actionscenerne er fantastiske, mens der ikke bruges tid på karakterudvikling og psykologi. Det er, hvad man kan kalde et flot, men pointeløst eventyr.
#101 filmz-Bruce 17 år siden
#102 NOWhere 17 år siden
Jeg havde glædet mig sådan til Kalypsos genkomst, og jeg synes Davy Jones er sådan en fed skurk, men næ nej, la os give Orlando og Kiera endnu mere screen time!! Jesus!
#103 Petrescu 17 år siden
Og Kalypso? Hun siger til Davy Jones at hun vil vise hvor grusom hun kan være, men efter hun er sluppet fri af sin menneskelige form sker der intet med hendes tilfangetagere.
Jeg sad og ventede på at der skulle komme en afslutning på den historie, men nej.
Der er for mange løse ender, sidehistorier og generelt en noget rodet fortælling: 4/6.
#104 filmz-jeangrey55 17 år siden
#105 filmz-Bruce 17 år siden
#106 evermind 17 år siden
Haha, kom lige til at tænke på det afsnit af Simpsons, hvor Homer brager bilen ind i en hjortestatue og udbryder et arrigt "D'oh!" hvortil den øvrige familie istemmer "A deer, a female deer ..." Good fun, that! :)
#107 filmz-Bruce 17 år siden
#108 filmz-bullettooth 17 år siden
#109 filmz-Aras 17 år siden
Jeg synes rent faktisk, at det klip var vigtigere, end så mange andre små sidehistorier i filmen.
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#110 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"