“Pirates of the Caribbian: Ved verdens ende” er bedre end forgængeren, selvom filmen fortsætter i præcis samme spor. Der sker ufatteligt meget, og actionscenerne er fantastiske, mens der ikke bruges tid på karakterudvikling og psykologi. Det er, hvad man kan kalde et flot, men pointeløst eventyr.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#101 filmz-Bruce 17 år siden

Det er helt sikkert Jack Sparrows eller Barbossas knægt. Der skulle mere end en "bootstrap" til at få Will Turner(s) op!
:)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#102 NOWhere 17 år siden

Jeg havde bare sådan håbet på lidt afrunding af Kalypso/Davy Jones affæren, for den løb da bare ud i sandet efter min mening! Istedet for at bruge tid på det dér bryllupsfis og børn og hvad ved jeg, skulle de da hellere holde fokus på mytologien, som vel ligesom er det resten af filmen hviler på, eller hva?
Jeg havde glædet mig sådan til Kalypsos genkomst, og jeg synes Davy Jones er sådan en fed skurk, men næ nej, la os give Orlando og Kiera endnu mere screen time!! Jesus!
Gravatar

#103 Petrescu 17 år siden

Så fik jeg også set den.

Den bryllupsscene midt i en kamp er simpelthen for tam og for "ha-ha-vi griner af døden".

Og Kalypso? Hun siger til Davy Jones at hun vil vise hvor grusom hun kan være, men efter hun er sluppet fri af sin menneskelige form sker der intet med hendes tilfangetagere.
Jeg sad og ventede på at der skulle komme en afslutning på den historie, men nej.

Der er for mange løse ender, sidehistorier og generelt en noget rodet fortælling: 4/6.
Gravatar

#104 filmz-jeangrey55 17 år siden

DEN ER SUPER GOD KAN IKKE BLIVE BEDEER
Gravatar

#105 filmz-Bruce 17 år siden

Do a deer a female deer!
Gravatar

#106 evermind 17 år siden

Haha, kom lige til at tænke på det afsnit af Simpsons, hvor Homer brager bilen ind i en hjortestatue og udbryder et arrigt "D'oh!" hvortil den øvrige familie istemmer "A deer, a female deer ..." Good fun, that! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#107 filmz-Bruce 17 år siden

#106 lol! har ikke set, men kan forestille mig :D
Gravatar

#108 filmz-bullettooth 17 år siden

At historien om Kalypto Og David Jones ikke er afsluttet, men historien om Elisath og Will turner er, ser jeg kun som en positiv ting. Jeg tror det er fuldt ud bevidst fra disneys side at afslutte det de startede i 1´eren men samtidig koge noget op som de kan tage afset i hvis der kommer en 4.
--------- for rent ---------
Gravatar

#109 filmz-Aras 17 år siden

Orv, tak for klippet Bruce! (Øv, hvorfor så jeg ikke det i biffen!) :-(
Jeg synes rent faktisk, at det klip var vigtigere, end så mange andre små sidehistorier i filmen.

Det er helt sikkert Wills og Elizabeths søn, jeg kan ikke forestille mig, at Elizabeth skulle have været utro! - og da slet ikke i en Disney-film! (haha..!)
Frodo: "What news of the outside world? Tell me everything".
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
Gravatar

#110 elwood 17 år siden

En ting er sikker Wiil må være Ekstrem
Liderlig efter de 10 år på havet
hehe
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: