“Pirates of the Caribbian: Ved verdens ende” er bedre end forgængeren, selvom filmen fortsætter i præcis samme spor. Der sker ufatteligt meget, og actionscenerne er fantastiske, mens der ikke bruges tid på karakterudvikling og psykologi. Det er, hvad man kan kalde et flot, men pointeløst eventyr.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#111 filmz-Bruce 17 år siden

#110 Det skal du ikke være sikker på! Churchill sagde jo meget rammende:

The only traditions of the Royal Navy are rum, sodomy and the lash! :O
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#112 elwood 17 år siden

#111 haha!

ja ok så.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#113 filmz-bobafettich 17 år siden

alt for lang....de første 30-40 minutter er ganske underholdende, og fungerer fint....men så går den ned ad bakke....2 timer på havet, og en masse dialog frem og tilbage uden der sker noget spændende.....så den denne ene gang, og det bliver vel også den sidste....2/6 herfra......
Gravatar

#114 filmz-Kragmose 17 år siden

Så den anden gang igår, har billetter til imorgen igen :D
Gravatar

#115 filmz-louise0 17 år siden

Pirates of The Caribbean 3 er helt klart mnin favorit.. den lever helt op til mine forventninger og er en gennemført film.
Jeg har hørt rygter om at de vil lave en Nr 4 men at will og elizabeth ikke skal være med ?? hvad sker der for det.. og andre steder på netttet har jeg læst at Det bliver uden Johnny Deep.. Det kan de da ikke gøre... De film Ville være INGENTING
uden ham. Syntes ærlig talt de skal holde sig fra Nr4 hvis de 3 Vigtige personer ikke skal være med. Selvom nR 3 Ligger meget op til nr4.. vil da helt klart gerne se mere til Pirates of the caribbean men det skal være Godt og ikke noget helt nyt med nye personer så filmene kan blive ved og ved.. Kan i Følge mig ??
Gravatar

#116 filmz-jeangrey55 17 år siden

HOLD KÆFT DEN VAR GOD DEN BEDSTE AF DEM ALLE NU VAR DAVEY JONES MERRER I DEN FILM OG NU VED VI HVEM DER DAVEY JONES ELSKEDE NEMLIG KALYPSO
Gravatar

#117 elwood 17 år siden

Hmm The Voodo Lady (som jeg vælger at kalde hende da hun minder ekstrem om hende fra Monkey Island hehe)

Man fandt allerede ud i 2'eren at Davey's kærlighed var til The Voodo Lady, det var meget åbenlys med den måde hun beskrev Davey jones i 2'eren

hehe

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#118 filmz-Aras 17 år siden

Jeg havde altså også regnet den ud i 2'eren, og desuden medvirker Davy Jones ligeså meget i den som i film nr.3...

Desuden kan jeg ikke forestille mig, at de ville lave en film til i serien uden Johnny Depp..
Frodo: "What news of the outside world? Tell me everything".
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
Gravatar

#119 filmz-mr. larsen 17 år siden

johnny har da skrevet under på en 4

HOLD KÆFT EN FED FILM BEDRE END 2 MEN NR. 1 ER STADIG DEN BEDSTE

MEN DET ER EN MEGA FED TRILOGI OG HÅBER FIREN BLIVER LIGE SÅ FED
Gravatar

#120 filmz-Le Samouraï 17 år siden

#117 - Ja, jeg synes i det hele taget, at det virker som om, at de har skævet mere end almindeligt til de gode, gamle Monkey Island-spil fra LucasArts.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5

Skriv ny kommentar: