“Pirates of the Caribbian: Ved verdens ende” er bedre end forgængeren, selvom filmen fortsætter i præcis samme spor. Der sker ufatteligt meget, og actionscenerne er fantastiske, mens der ikke bruges tid på karakterudvikling og psykologi. Det er, hvad man kan kalde et flot, men pointeløst eventyr.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#121 filmz-Is 17 år siden

Synes at det var en meget morsom film, Men den levede ikke op til DØD MANDS KISTE,, men ellers synes at den var rigtig underholdende... 4/6
Gravatar

#122 elwood 17 år siden

Det også som om filmen manglede noget... Nemlig Ham [url=

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#123 tiany 17 år siden

Så den lige i går. Synes den er væsentlig bedre end toeren, og den føltes heldigvis kun som om den var halv så lang som spiderman 3, tiltrods for at den er 20 min længere.

Synes dog at de skal tage at skrotte orlando bloom, man har på intet tidspunkt nogen følelser overfor hans rolle og hans skuespil er ikke super godt.
heldigvis har han sagt nej til 4eren og de behøver ham jo heller ikke længere, han blev jo sådan set "skrevet ud" af historien.

Synes et eller andet sted godt de kan stoppe nu mens legen er god, synes det er ærgeligt at johnny depp har sagt ja til en 4er, man kunne have forventet sig mere af en klasse skuespiller som depp.

Jeg vil give folk ret i at der mangler en afslutning på kalypso og davy jones historien, havde forestillet mig noget andet end bare dårlig vejr når hun fandt ud af at davy jones var den der fik hende bundet til menneskekroppen.
Synes klippet efter rulleteksterne var en god måde at slutte af på
Valar morghulis
Gravatar

#124 SpielbergFreak 17 år siden

Dette er uden tvivl en af de mest tåbelige film jeg længe har set, magen til usammenhængende, overbarnligt og latterligt bras, skal man lede længe efter.

Havde håbet af denne film kunne veje 2'eren (som iøvrigt var en ligeså hæslig film) lidt op. Men nej sådan skulle det ikke være.

Men så spare jeg da penge når der udkommer en super-duper-director's cut-limited edition 8 disc psycho box fra Japan, leveret i et sørøverskib.

Jeg holder mig til 1'eren, den var sgu fed! Og den kan man jo sagtens nøjes med at se alene.

Bedre held næste gang!
Gravatar

#125 filmz-Aras 17 år siden

Det er egentlig ret sjovt, enten er man vildt skuffet eller vildt henrykt over Pirates 3..!
Frodo: "What news of the outside world? Tell me everything".
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
Gravatar

#126 The Insider 17 år siden

#125, ah, jeg syntes netop det var en stor, stor positiv overraskelse, da filmen faktisk viste sig at være ganske middelmådig :-)
War. War never changes.
Gravatar

#127 filmz-Kragmose 17 år siden

Set den fem gange nu, tar en tur mere på søndag :D
Gravatar

#128 filmz-jeangrey55 17 år siden

davey jones er kun med i 1 timme i toren og i trern er han nok med i 1 time og 30 min cirka
Gravatar

#129 Bony 17 år siden

#128 - Okay?

:/
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#130 filmz-mrhands 17 år siden

#128 rofloffle

Skriv ny kommentar: