“Pirates of the Caribbian: Ved verdens ende” er bedre end forgængeren, selvom filmen fortsætter i præcis samme spor. Der sker ufatteligt meget, og actionscenerne er fantastiske, mens der ikke bruges tid på karakterudvikling og psykologi. Det er, hvad man kan kalde et flot, men pointeløst eventyr.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#81 filmz-kain- 17 år siden

Orlando bloom er på grænsen til at ødelægge den her film; kan virkelig ikke forstå hvordan et menneske kan fremstå så monotont i samtlige af sine scener. Keira Knightley spiller vel ok, men jeg hader virkelig hendes karakter, Elizabeth. Karakteren bliver overbrugt og jeg synes at karakteren falder til jorden i 3,eren.

Til trods for de ovennævnte ting, samt en svag historie med en masse små sidestorier uden egentlig relevans, bevæger filmen sig alligevel op på en 4/6 stjerner pga. Rush og Depp, er begge spiller formidabelt. Jeg synes også stadig at humoren er rimelig intakt- så på det punkt vil jeg ikke skyde med skarpt.!
Gravatar

#82 The Insider 17 år siden

Sikke en positiv overraskelse! Pirates 3 er ikke forfærdelig, ikke gudsjammerlig ringe, ikke elendig, den er faktisk ganske middelmådig :-) Trilogiens bedste del, selvom det ikke siger så forfærdelig meget. Sindssyg rodet, kluntet fortalt, alt for lang og læsset med for mange sideplots og karakterer. Men mildt underholdende til tider, og heldigvis er mængden af trættende eksposition lidt mindre end i den ulidelige toer, og humoren virker mindre påklistret og plat.
War. War never changes.
Gravatar

#83 MuManden 17 år siden

Jeg var lige inde at se film her idag. Nu har jeg så læst hele forum indlæget og ingen har undret sig over det, så det er nok bare mig der ikke helt forstår det, men
noget af det sidste man ser i 2'eren er, at Jack Sparrow bliver ædt af den der Kraken samtidig med at Black Pearl bliver sunket. Men det føste man ser ham i i 3'eren er at han igen står på skibet, men midt ude i ørkenen. Hvordan hænger det lige sammen?
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#84 mr gaijin 17 år siden

Magi.

Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#85 Bony 17 år siden

#83 - Spørger du helt seriøst? Har du overhovedet set 3'eren? Ja, i det mindste bare hørt dele af hvad de har snakket om hvad angår "World's ends"?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#86 filmz-jeangrey55 17 år siden

skal se den på lørdag
Gravatar

#87 enfilmnørd 17 år siden

Man dør når man bliver ædt af Kraken, men man kommer ikke til dødsriget, eller hvad det nu er i filmen. I stedet er man dømt til evig pinsel. For Jacks vedkommende, er det en evig vandring i en verden helt alene. Spørgsmålet er så om det i virkeligheden ikke er Kalypsso der redder ham (krapper er jo åbenbart hendes speciale)
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#88 MuManden 17 år siden

#85 ja og ja, var det ikke det jeg skrev! og øhh det skulle jeg da mene, jeg var da vågen. ;-)

#87 Mange tak du, det var lige præsist det jeg ville vide, der var vist noget, der var fløjet hen over mit hoved. Har jo også kun set filmene en enkelt gang. Det kan jo smutte det skidt, når de er så lange...
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#89 filmz-JON 17 år siden

88: Du må have blundet - ikke da du skrev - men da du så filmen, for det bliver nævnt ret utvetydigt.

Jeg må til gengæld have blundet, da man fik at vide, hvordan / hvorfor
Kraken
døde.

Anyone?
Gravatar

#90 elwood 17 år siden

#89 umiddelbart vil jeg mene det var fordi Lord Cutler Beckett, ville vise at han havde magten.

Han Bad Davey Jones om selv at dræbe den, dette fortæller Davey Jones på et tidspunkt

Det er min teori, rent magt demostration.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: