Der synes at være en tendens til, at de film, som opnår kultstatus, sjældent er specielt gode. Ofte opnår de deres status pga. en uforglemmelig kiksethed, og efter denne anmelders mening er det netop, hvad der er sket for den originale “Predator” fra 1987. Det nyeste medlem af franchisen er derimod noget mere vellykket. Nuvel, det er ikke stor filmkunst, men som actionfilm er den rimeligt velfungerende, og man er fint underholdt hele vejen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#51 filmz-Myrepip 13 år siden

#50 Nedfaret til dødsriget, på 3. dag opstanden fra de døde, hvorfra han skal komme og dømme god og dårlig smag :)
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#52 Gasivodo 13 år siden

SUK;-D ab og Myrepip ER KÆRESTER!

Hvem vil med ind i Predator 1, ET! tråde, der findes og dér diskutere videre?
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#53 BN 13 år siden

IK (41) skrev:
BN, en klassiker er jo ikke nødvendigvis et mesterværk, men kan sagtens være en film der siden dens release stadig bliver elsket og set af mange.

Enig. Men så elsket vidt og bredt har jeg nu ikke indtryk af, at 'Predator' er. Den er f.eks. slet ikke at finde på imdb's top 250 over populære film. .... Jeg har mere indtryk af, at det blandt Arnold Schwarzenegger-fans er en af hans mest populære film, men denne fanskare er trods alt en noget snævrere kreds, set i forhold til det brede publikum.

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#54 Gasivodo 13 år siden

Nej BN!? Legion er vort navn og vi er mange.. etc, bla, etc;-D

COMMANDO burde være Imdb's etter over dem alle. NÅ.-/

Godt jeg IKKE er Arnold fan. Sikke en fanboy'isme!!!
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#55 filmz-ab 13 år siden

Eks.. Han slog op da han forlod filmz :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#56 Djarnis 13 år siden

53# Mit indtryk er et helt andet. Jeg har den opfattelse, at Predator er særdeles værdsat hos det bredere publikum og bestemt ikke kun i snævre Arnold-kredse.

Klassiker eller ej, så findes der ganske enkelt ikke brugbare argumenter for, at Predator skulle være direkte stinkende elendig og uforglemmelig kikset?!
Unk...unk...There´s no name on it.
Gravatar

#57 filmz-ab 13 år siden

Helt enig..
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#58 BN 13 år siden

Djarnis (56) skrev:
Klassiker eller ej, så findes der ganske enkelt ikke brugbare argumenter for, at Predator skulle være direkte stinkende elendig og uforglemmelig kikset?!

Enig.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#59 HonoDelLoce 13 år siden

Djarnis (56) skrev:
53# Mit indtryk er et helt andet. Jeg har den opfattelse, at Predator er særdeles værdsat hos det bredere publikum og bestemt ikke kun i snævre Arnold-kredse.

I second that :) Selv min kæreste synes Predator var en af de bedste action-film, hun har set..

Og den havde ellers ikke meget kørende for sig, når det kom til at gøre sig populær over for hende..

1. Hun har aldrig forstået fascinationen af Arnold.
2. Hun har aldrig forstået fascinationen af action-film.
3. Hun HADER film om aliens..
4. Hun kan nærmest ikke tåle at se film, der er ældre end årtusind-skiftet..

Heldigvis er jeg så småt ved at få hende omvendt på alle punkter (på nær lige det første....) :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#60 Djarnis 13 år siden

59# Ååh nej!! Er den gammel, SÅ er den dårlig!! Er det ikke fra den virkelige verden, Så er den endnu værre...

Der er meget arbejde, fat mod;-)

Unk...unk...There´s no name on it.

Skriv ny kommentar: