Måske havde klimatopmødet haft et andet udfald, hvis FN’s høje herrer havde fremvist “The Road” for beslutningstagerne. For det er en verden, ingen kan have lyst til at opleve på andet end film. Samtidig efterlader den et herligt komplekst aftryk, der sætter spørgsmålstegn ved, om man kan overleve i en ond verden uden at gå på kompromis med de gode værdier. Det var vanskeligt, ja næsten umuligt, for sheriffen i “The Proposition”, og det er endnu mere vanskeligt for manden og hans søn på denne grusomt smukke vej.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#91 Nicki52 14 år siden

Hvor er du sjov, HEHE! Men jeg er faktisk seriøs jeg prøver at blive instruktør og producer mere end nogensinde. Men jeg går nok igang med remakes lige med det samme hvis jeg bliver instruktør/producer. Men jeg forventer heller ikke i skal tage mig seriøst når I ikke kender mig. Heldigvis tror mine rigtige venner på mig, ikke dem fra cyberspace.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#92 PredatorX 14 år siden

Nicki52 (91) skrev:
Hvor er du sjov, HEHE! Men jeg er faktisk seriøs jeg prøver at blive instruktør og producer mere end nogensinde. Men jeg går nok igang med remakes lige med det samme hvis jeg bliver instruktør/producer. Men jeg forventer heller ikke i skal tage mig seriøst når I ikke kender mig. Heldigvis tror mine rigtige venner på mig, ikke dem fra cyberspace.

:-/ Og jeg som gik og troede vi var buddies :-( Ak ja sandheden skal man høre fra børn og fulde folk.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#93 Nicki52 14 år siden

Det er vi også... Cyberspace-buddies betyder vel noget :D
Gravatar

#94 filmz-gofferoffer 14 år siden

Nicki52 (86) skrev:
Jeg tolkede slutningen på en anden måde. Men jeg digtede videre på den: Den venlig mand og kvinde sammen med børnenene, tager [Viggos] søn med sig hjem. Det er en farefuld tur fordi de kommer til at møde mange kannibaler. Sønen leger med broren og søsteren når de er kommet til huset. Men hver gang der kom nye mennesker til huset, gemte de sig godt, så kannibalerne ikke ser dem. Han har det godt med den rare mand og mor. Men en dag som 15-årig hvor broren er ud og jagte med faren, kom drengen og pigen til at rører ved hinanden og får for første gang sex. Moren vil ud på den anden side af vejen, for at hente deres forråd, der ikke er så meget af. Men lige hvor hun går over vejen, kom der kannibaler gående igennem byen. Hun prøver at gemme sig, men for sent. Kannibalerne så hende og fangede hende. De voldtager moren midt ude på vejen, og børnene kigger ud af vinduet og ser det. De vælger at gemme sig.
Faren og hans søn havde sittet i skovbrynet kannibalen voldtage moren og hvordan de slæbte hende med sig. De begge to græder og de var også ved at løbe op.
Da børnene blev 20, døde faren af influenza, men der havde de lært at klare sig selv. Så de flytter fra huset da der ikke var sikker de mere.

Måske det mest frygtelige tilfælde af videredigtning/sequel plot/fan fiction, jeg nogensinde har læst. Holy hell!
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#95 Nicki52 14 år siden

gofferoffer (94) skrev:
Nicki52 (86) skrev:
Jeg tolkede slutningen på en anden måde. Men jeg digtede videre på den: Den venlig mand og kvinde sammen med børnenene, tager [Viggos] søn med sig hjem. Det er en farefuld tur fordi de kommer til at møde mange kannibaler. Sønen leger med broren og søsteren når de er kommet til huset. Men hver gang der kom nye mennesker til huset, gemte de sig godt, så kannibalerne ikke ser dem. Han har det godt med den rare mand og mor. Men en dag som 15-årig hvor broren er ud og jagte med faren, kom drengen og pigen til at rører ved hinanden og får for første gang sex. Moren vil ud på den anden side af vejen, for at hente deres forråd, der ikke er så meget af. Men lige hvor hun går over vejen, kom der kannibaler gående igennem byen. Hun prøver at gemme sig, men for sent. Kannibalerne så hende og fangede hende. De voldtager moren midt ude på vejen, og børnene kigger ud af vinduet og ser det. De vælger at gemme sig.
Faren og hans søn havde sittet i skovbrynet kannibalen voldtage moren og hvordan de slæbte hende med sig. De begge to græder og de var også ved at løbe op.
Da børnene blev 20, døde faren af influenza, men der havde de lært at klare sig selv. Så de flytter fra huset da der ikke var sikker de mere.

Måske det mest frygtelige tilfælde af videredigtning/sequel plot/fan fiction, jeg nogensinde har læst. Holy hell!

Altså, det vil nok ikke blive til en god film. Men I var sure over den slutning var alt for happy, så jeg skrev en slutning der ikke var kun happy.
Gravatar

#96 wimmie 14 år siden

#95 Ok, Sidney Lee ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#97 Nicki52 14 år siden

Efter jeg lige er blevet groft fornærmet på et grundlag jeg virkelig ikke kan se, så prøver jeg på at finde et navn til dig, men det er svært, når jeg skal finde en du ikke kan fordrage. Stine Kronborg?
Gravatar

#98 evermind 14 år siden

#96 Er du happy nu??
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#99 wimmie 14 år siden

Hvem i al verden er Stine Kronborg...?

Anyway, jeg kaldte dig såmænd bare Sidney Lee pga. din dansk-amerikanske tekst i #95 ;)

#98 Og ja - jeg er happy nu - meget happy - for real!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#100 Nicki52 14 år siden

wimmie (99) skrev:
Hvem i al verden er Stine Kronborg...?

Anyway, jeg kaldte dig såmænd bare Sidney Lee pga. din dansk-amerikanske tekst i #95 ;)

#98 Og ja - jeg er happy nu - meget happy - for real!

Det bruger Sidney da ikke. Stine Kronborg er en rædselsfuld fræk tøs der tidligere har været vært på The Voice.

Skriv ny kommentar: