Måske havde klimatopmødet haft et andet udfald, hvis FN’s høje herrer havde fremvist “The Road” for beslutningstagerne. For det er en verden, ingen kan have lyst til at opleve på andet end film. Samtidig efterlader den et herligt komplekst aftryk, der sætter spørgsmålstegn ved, om man kan overleve i en ond verden uden at gå på kompromis med de gode værdier. Det var vanskeligt, ja næsten umuligt, for sheriffen i “The Proposition”, og det er endnu mere vanskeligt for manden og hans søn på denne grusomt smukke vej.
Skriv ny kommentar:
#91 Nicki52 14 år siden
Hvor er du sjov, HEHE! Men jeg er faktisk seriøs jeg prøver at blive instruktør og producer mere end nogensinde. Men jeg går nok igang med remakes lige med det samme hvis jeg bliver instruktør/producer. Men jeg forventer heller ikke i skal tage mig seriøst når I ikke kender mig. Heldigvis tror mine rigtige venner på mig, ikke dem fra cyberspace.
#92 PredatorX 14 år siden
:-/ Og jeg som gik og troede vi var buddies :-( Ak ja sandheden skal man høre fra børn og fulde folk.
#93 Nicki52 14 år siden
Det er vi også... Cyberspace-buddies betyder vel noget :D
#94 filmz-gofferoffer 14 år siden
Måske det mest frygtelige tilfælde af videredigtning/sequel plot/fan fiction, jeg nogensinde har læst. Holy hell!
#95 Nicki52 14 år siden
Altså, det vil nok ikke blive til en god film. Men I var sure over den slutning var alt for happy, så jeg skrev en slutning der ikke var kun happy.
#96 wimmie 14 år siden
#97 Nicki52 14 år siden
Efter jeg lige er blevet groft fornærmet på et grundlag jeg virkelig ikke kan se, så prøver jeg på at finde et navn til dig, men det er svært, når jeg skal finde en du ikke kan fordrage. Stine Kronborg?
#98 evermind 14 år siden
#99 wimmie 14 år siden
Anyway, jeg kaldte dig såmænd bare Sidney Lee pga. din dansk-amerikanske tekst i #95 ;)
#98 Og ja - jeg er happy nu - meget happy - for real!
#100 Nicki52 14 år siden
Det bruger Sidney da ikke. Stine Kronborg er en rædselsfuld fræk tøs der tidligere har været vært på The Voice.