“Scott Pilgrim mod verden” er vanvittigt underholdende og et visuelt knockout. Filmen vil helt sikkert dele vandene, og nogle vil finde den for stiliseret, larmende og uvedkommende. Men som tilfældet er det med “Super Mario”-spillene, så er “Scott Pilgrim mod verden” mere end blot form og stil. Den er også symbolet på den forbandede kærlighed, hvor man må gå så grueligt meget igennem for at nå frem til sin prinsesse.
Læs også Filmz’ interview med “Scott pilgrim mod verden”-instruktøren Edgar Wright.
Skriv ny kommentar:
#11 moulder666 14 år siden
Heh - jeg ved i hvert fald hvem JEG vælger at forholde mig til - magen til prætentiøs, selvvigtig irriterende personlighed skal man da lede længe efter! (Og tak - det var da både første og sidste gang, at jeg ser Dr2 Premiere!)
#12 Bobby Singer 14 år siden
Nu er der endelig nogle film, som jeg faktisk gider at smide penge efter og det skal udnyttes. ;)
#13 Svagin 14 år siden
Jeg blev fandme også sur da jeg så DR2 Premiere! Især da denne film allerede ligger i den gode ende af mine favorit film!
http://taxidriverfilm.blogspot.com/2010/10/scott-p...
#14 wimmie 14 år siden
Og hvem er ikke fan af Edgar Wright? ;p
#15 Mads83 14 år siden
DR Premiere har denne gang for alvor sat pisset i kog hos mig! Never again to watch! Findes der et ord for prætentiøst x 100??
#16 Wangsgaard 14 år siden
DR2 Premiere sucks, Mikkel skal komme tilbage!!!!!!!!
#17 Kruse 14 år siden
Helt klart en film som stærkt anbefales!
5/6
#18 Andreas Ebbesen Jensen 14 år siden
#19 djibyman2-the seque 14 år siden
#20 vanilla_ice 14 år siden
Jeg elsker ellers Edgar Wright, hans Spaced og Shaun of the Dead, selvom jeg blev lidt skuffet over Hot Fuzz, men havde nok også urealistisk høje forventninger til den. Til gengæld kan jeg ikke udstå Michael Cera (jeg ved ikke helt hvorfor), men det skaber måske også lidt afstand til traileren.