“Scott Pilgrim mod verden” er vanvittigt underholdende og et visuelt knockout. Filmen vil helt sikkert dele vandene, og nogle vil finde den for stiliseret, larmende og uvedkommende. Men som tilfældet er det med “Super Mario”-spillene, så er “Scott Pilgrim mod verden” mere end blot form og stil. Den er også symbolet på den forbandede kærlighed, hvor man må gå så grueligt meget igennem for at nå frem til sin prinsesse.
Læs også Filmz’ interview med “Scott pilgrim mod verden”-instruktøren Edgar Wright.
Skriv ny kommentar:
#21 djibyman2-the seque 14 år siden
#22 The Insider 14 år siden
#23 vanilla_ice 14 år siden
Men det er vel ret beset deri problemet består, fordi jeg godt kan lide tegneserier og 80'er computerspil....men jeg tror måske lidt det er den romantisk-teenage-komedie-genre som den er pakket ind i som jeg ikke kan kapere.
#21 & #22
Takker for svar og jeg bliver jo nok nød til at give den en chance, men tror jeg venter til den kommer på dvd eller tv.
#24 djibyman2-the seque 14 år siden
#25 dyg 14 år siden
#26 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#27 neran 14 år siden
Den kørte tidligere i dag i BioCity i Århus, så vidt jeg ved og den sidste forestilling er på onsdag klokken 11. Regner selv med at tage ind og se den der.
#28 dyg 14 år siden
#29 Eraserhead 14 år siden
#30 wimmie 14 år siden
Wow, skal der aldrig mere end én film til før du mister troen på en instruktør? Du må ikke have mange favoritter ;)