Star Trek kan virke som et fuldstændig uoverskueligt univers for uindviede sjæle, og med 11 spillefilm og 6 tv-serier i lasten (som tilsammen råder over omtrent 800 enkeltstående tv-episoder) er det let at støde på ét fordærvet æble i frugtkurven og afskrive hele sortimentet som råddent. Men hvis man har mod på at give sig i kast med franchisen, hvorfor så ikke starte fra begyndelsen? Paramount har udgivet en lækker boks til en overkommelig pris, der huser alle tre sæsoner af den allerførste “Star Trek”-serie samt talløse timers spændende ekstramateriale. Både billed- og lydkvaliteten er også i top, så uanset om man er en nysgerrig, nybagt trekkie eller en hardcore fan, der endnu ikke har købt serien på Blu-ray, er der god grund til at investere i denne attraktive æske.
#1 MMB 13 år siden
#2 Hr. Nielsen 13 år siden
#3 Slettet Bruger [334849074] 13 år siden
Det eneste problem jeg har med Star Trek er prisen. Jeg synes godt nok, man presser citronen og det tog godt nok lang tid, før man kunne købe de andre serier til en fornuftig pris og især TOS har været slem på det punkt.
#4 The Insider 13 år siden
#5 Lord Beef Jerky 13 år siden
Er kun ca. halvvejs igennem første sæson, tager den lidt med ro, men er uden tvivl fuldstændigt forelsket i det jeg ser =)
#6 The Insider 13 år siden
#7 Lord Beef Jerky 13 år siden
#8 Nukleon 13 år siden
#9 The Insider 13 år siden
#10 Yggdrasil 13 år siden
Er rigtigt godt underholdt, når klaveret spiller lægger man ikke mærke til at make up og kulisser ikke er det bedste (det har en hvis tidstypisk charme) men derimod historierne som er suveræne.
Jeg har også investeret i 10-films HD boksen som jeg vil se efterfølgende, den måtte jeg dog til amazon for at købe til en ordentlig pris.