Når der er mange Hollywood penge på spil, så har maskineriet gjort sit til at skabe et glat produkt, der ikke stikker nogen i øjnene. “Superman Returns” er en fin mainstreamfilm. Det er en klassisk historie fortalt i et afstemt tempo, der hverken taber pusten eller kører for hurtigt. Der er spektakulære action-scener med lidt kærlighed på sidelinien. Det eneste, der mangler, er en Superman med lidt kanter, lidt råhed, lidt personlighed. Lad os krydse fingre for en snert mere af det i den opfølger, som filmens slutning så tydeligt lægger op til.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#91 filmz-Munk 18 år siden

Du forstod hvad jeg mente. Kate er en fejlcastning er rang, men blev positivt overasket over at se hende som brunette. Og så mente alkoholen at det var det bedste jeg kunne sige om filmen!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#92 filmz-putte 18 år siden

#91 jamen dejligt at høre at du også synes hun var helt væk i filmen, og at det var alcoholen fik dig til at tænde på hende;)

Putte
Badabing badabang
Gravatar

#93 enfilmnørd 18 år siden

#90 godt set! Det får en til at tænke.
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#94 filmz-saku 18 år siden

den er efter min mening bare mere hollywood metervare.
Jeg vil tilslutte mig andre, som mener den er kedelig.

5/10
Gravatar

#95 Kyllingebenet 18 år siden

jeg har lige set den, og jeg synes at den var fed :D

#96 18 år siden

Uanset at mange øjensynligt synes denne film er flot osv, så er det da et problem for en film, der i mange henseender - omend ikke kun - er en actionfilm, at det actionmæssige peak indtræder ca. 20 minutter inde i filmen.
Gravatar

#97 filmz-morpheus75 18 år siden

Fantastisk filmoplevelse. Er simpelthen lost for words. Man sad jo nærmest og fik nostalgiske gåsehus igennem det meste af filmen. Skuespillet, historien og effekterne er helt i top. 6/6 herfra.
Take the red pill, you stay in wonderland, then i´ll show you how deep the rabbithole goes... Citat: Morpheus (Matrix)
Gravatar

#98 filmz-Bruce 18 år siden

#90 Hehe, ja det har du jo helt ret i :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#99 blahblah 18 år siden

Historien er dæleme ikke helt i top. Den er forfærdelig, og ødelægger hvad der kunne have været en fed film.

2/6 her fra.
Gravatar

#100 Nickell 18 år siden

Filmen leverer en utrolig fantastisk godt lavet film, hvor det eneste minus er den manglende action...

Skriv ny kommentar: