Når der er mange Hollywood penge på spil, så har maskineriet gjort sit til at skabe et glat produkt, der ikke stikker nogen i øjnene. “Superman Returns” er en fin mainstreamfilm. Det er en klassisk historie fortalt i et afstemt tempo, der hverken taber pusten eller kører for hurtigt. Der er spektakulære action-scener med lidt kærlighed på sidelinien. Det eneste, der mangler, er en Superman med lidt kanter, lidt råhed, lidt personlighed. Lad os krydse fingre for en snert mere af det i den opfølger, som filmens slutning så tydeligt lægger op til.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#101 jessup 18 år siden

Hvad man ikke ville give for action i en actionfilm.
This is just until June
Gravatar

#102 casper 18 år siden

jeg har været inde og se den 3 gange og jeg syntes den er rigtig fed. Når det så er sagt syntes jeg det er lidt trist når man kan alle de ting der er klippet ud men som er i trialeren og de kommer selvføldige ikke med på den første udgave af dvden øv øv øv.

nu er der mange der har skrevet at de synes at filmen er langtruken det kan jeg slet ikke få øje på, bare tage den gamle superman der går godt nok lang tid før vi overhoved for lov og se ham, det skal ikke forståes som om jeg synes de gamle film er dårlige eller noget de er virkelig fede og jeg synes den nye er en kanon opfølger
Gravatar

#103 Patriarch 18 år siden

Hvilke ting er klippet ud som er i traileren?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#104 The Insider 18 år siden

#103, man er bl.a. et hurtigt glimt af Supermans rumskib, der med en enorm lyskegle lyser flere af Kryptons ruiner op, hvilket skulle have været filmens start - en enormt dyr sekvens (den skulle have kostet omkring 10 millioner dollars bare for sig selv), men som blev skrottet i sidste ende. Bryan Singer vil ikke have den med på den første dvd-udgivelse, men i stedet på en Director's Cut-dvd (eller evt. HD-skive) der udkommer på et uvidst tidspunkt i fremtiden.
War. War never changes.
Gravatar

#105 casper 18 år siden

der er bl.a. også klippet den scene ud på gården ham som vi ser køre væk i bilen der mangler noget og man ser hans jakkesæt hvor dragten ligger inde i og oppe på tsget hvor han snakker med lois ved ikke helt om det er mere

men filmen ville være lidt om 3timer ellers og det ville jo være for længe for nogle
Gravatar

#106 casper 18 år siden

der var lige en mere hvor vi ser han som dreng ude i laden ser vi krystallerne
Gravatar

#107 filt 18 år siden

Har du hørt om punktummer?
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#108 casper 18 år siden

ja det har jeg. beklager hvis det ikke lige er 100% i orden

#109 18 år siden

101: he
Gravatar

#110 filt 18 år siden

#108, det var mere det faktum at du ikke har sat ét eneste! :)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid

Skriv ny kommentar: