Der er fine, små anslag mod både filosofiske og religiøse overvejelser hos filmens karakterer, men aldrig mere, end genren kan bære. Neesons Ottway har undervejs gjort det klart, at han ikke selv er troende. I flashbacks får man indsigt i hvorfor, hvilket naturligvis ikke skal afsløres her. Som filmen skrider frem, drives han alligevel så langt ud, at han på et tidspunkt påkalder sig Guds opmærksomhed i ren vrede. Men svaret udebliver. Det er hver mand for sig selv. Mod naturen og sine egne, indre dæmoner.
#1 Batsy 12 år siden
Men lyder bestemt som en film jeg skal se!
#2 Ericmase 12 år siden
#3 Knuden 12 år siden
Det er nemlig ikke bare rene CG-ulve, og de er faktisk pænt skræmmende sammenlignet med de seneste års "uhyre" på film.
#4 elwood 12 år siden
You have no idea how hard it is to take a dump, out in the wild...
Billede 2
Guys don't be alarmed, but I think I just saw big foot, or was it Martin Lawrence in a fat man costume?
Billede 3
Ra's al ghul på Ferie
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5 Ericmase 12 år siden
Haha, nice one! :D
#6 The Insider 12 år siden
#7 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8 Babo84 12 år siden
#9 BN 12 år siden
En skam, at de ikke KUN ligner "levende eksemplar" i stedet for "filmmonstre". ..... Nå, pyt, jeg skal alligevel ikke se filmen, og af den grund har jeg vha. wikipedia tjekket, hvordan filmen slutter:
#10 Lars.dk 12 år siden
Filmen er dissideret dårlige og absolut ikke pengene værd hvis man ville se den i biffen.
Liam Neeson er dog god som altid....på nær Star Wars.
Men resten af filmen er det rene ynk og det er set mange gange før og også bedre. Man bliver mere underholdt ved at gense instruktørens anden film med Neeson (The A-team) og det siger vist alt.
Spar pengene på bio biletten og vendt på dvd'en.