“The Thin Red Line” blev bestemt ikke noget megahit, da den udkom i 1998, men siden da har den udviklet sig til et af krigsfilmgenrens mest velrenommerede værker – og med god grund. Terrence Malicks dybsindige studium i menneskets krig med sig selv, hinanden og naturen er et vaskeægte mesterværk. Europæiske fans af “The Thin Red Line” blev formentlig skuffede, da det kun var amerikanerne, som fik en fornem BD-udgivelse af filmen sidste år, men heldigvis indeholder denne danske Blu-ray det samme enestående transfer, det samme mageløse lydspor og næsten det samme exceptionelle ekstramateriale. Et must.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#81 Neranders 13 år siden

Batsy (76) skrev:
Jeg læser skam de andres indlæg men synes nu stadig den lyder spændene, jeg synes the New World var god, og tror sikkert jeg kan lide den her men det på grund af det nye batman Arkham city spil snart kommer ud til konsollerne og så jeg hellere vil spare op til det end at bruge det på film 8D

Jeg tror da vidst du skal overflyttes til railgun.dk i stedet for. ;) Spøg til side, så tror jeg du vil blive ret glad for The Thin Red Line, siden du siger du kan lide The New World, som er langsommere i tempo. Men så må du have The Thin Red Line til gode som julegave. :)
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#82 Hr. Nielsen 13 år siden

Kruse (80) skrev:
Skal vi virkelig ud i at kalde hinanden øgenavne, fordi at man stiller spørgsmålstegn til hvad nogen skriver?
Skal vi virkelig ud i at forklare og forsvare fordi man skriver lidt ironi og at du føler dig fornærmet over så lidt? Det kunne jo også bare kaldes et kælenavn Kruse, som var kærligt ment!!! I hvert fald var det en ironiseren over din tone, som jeg mere læste som værende forhåndsindtaget end et egentligt spørgsmål. Og ud fra det du skriver efter dit såkaldte spørgsmål, hvor du på pænt fortæller mig at alle der skriver negativt om SPR ikke har bagtanker (som har jeg påstået dette og i øvrigt hvorfor altid påpege det åbenlyse?), må jeg antage at jeg har ret. Men måske er jeg blot forhåndsindtaget;) I wonder why? Over and out skipper!
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#83 BN 13 år siden

Kruse (52) skrev:
det gik lige lidt hurtigt :)

Alt i orden. :-)

Jeg har også sommetider selv været for hurtig.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#84 JannikAnd 13 år siden

SpielbergFreak (79) skrev:
Yderst underholdende tråd. Men må lige være med og sige at SPR er et mesterværk i forhold til TTRL! Basta bum.. og sådan tegnes Nikolaj eller det der :-)
Vås! SPR er end ikke et mesterværk sammenlignet med analkløe. Men i bund og grund er det uinteressant. Kan denne tråd ikke blive voksen og handle om den anmeldte film???
Gravatar

#85 Kruse 13 år siden

Thomas E. Nielsen (82) skrev:
Skal vi virkelig ud i at forklare og forsvare fordi man skriver lidt ironi og at du føler dig fornærmet over så lidt? Det kunne jo også bare kaldes et kælenavn Kruse, som var kærligt ment!!!

Det er muligt at du ikke sådan rigtigt mente det, men derfor er det da ikke fedeste at blive kaldt politimester, medmindre man selvfølgelig er en politimester ;)

Desuden så kan ironi på internettet ind i mellem være lidt tricky, da det er svært at vide hvordan folk læser det.

Thomas E. Nielsen (30) skrev:
Finder det totalt latterligt SPR skal hakkes, for at få TTRL til at lyde som et stort mesterværk.

Jeg beklager at jeg lagde for meget ind i dette. Jeg fik udfra at du hentydede til nogen i denne tråd, men jeg kan da godt se at du ikke direkte siger dette, og det var da bestemt ikke min mening at overfortolke dette(hvis du mener det er tilfældet).
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#86 BN 13 år siden

Babo84 (68) skrev:
Nogen skriver et par ord, andre anmeldelser, BN en hel dansk stil

Lev med det! Eller få hele resten af min Top 200 (kun med nummer og titel) smidt i hovedet ... hvilket iøvrigt ville være en gevaldig lettelse for MIG.

;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#87 Hr. Nielsen 13 år siden

Kruse (85) skrev:
Det er muligt at du ikke sådan rigtigt mente det, men derfor er det da ikke fedeste at blive kaldt politimester, medmindre man selvfølgelig er en politimester ;)
Skolemester?

Kruse (85) skrev:
Desuden så kan ironi på internettet ind i mellem være lidt tricky, da det er svært at vide hvordan folk læser det.
I know;)

Kruse (85) skrev:
Jeg beklager at jeg lagde for meget ind i dette. Jeg fik udfra at du hentydede til nogen i denne tråd, men jeg kan da godt se at du ikke direkte siger dette
Det var blot en grov generalisering, fordi jeg var forhåndsindtaget;-P Ej, det var ment som at jeg holder af begge film såmænd og at jeg synes de begge er ganske vellykkede med det de hver især vil. Jeg siger ikke at folk ikke kan synes den ene er kedelig og den anden for rørstrømsk, det må folk da mene alt det de vil.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#88 SpielbergFreak 13 år siden

JannikAnd (84) skrev:
Vås! SPR er end ikke et mesterværk sammenlignet med analkløe. Men i bund og grund er det uinteressant. Kan denne tråd ikke blive voksen og handle om den anmeldte film???

TTRL giver mig analkløe.....

Gravatar

#89 Therien 13 år siden

JannikAnd (84) skrev:

Det indlæg gav mig analkløe..
Gravatar

#90 Kruse 13 år siden

Thomas E. Nielsen (87) skrev:
Skolemester?

Huh? Hvis det var et forsøg på en joke, gik den desværre lidt tabt på mig ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: