“The Thin Red Line” blev bestemt ikke noget megahit, da den udkom i 1998, men siden da har den udviklet sig til et af krigsfilmgenrens mest velrenommerede værker – og med god grund. Terrence Malicks dybsindige studium i menneskets krig med sig selv, hinanden og naturen er et vaskeægte mesterværk. Europæiske fans af “The Thin Red Line” blev formentlig skuffede, da det kun var amerikanerne, som fik en fornem BD-udgivelse af filmen sidste år, men heldigvis indeholder denne danske Blu-ray det samme enestående transfer, det samme mageløse lydspor og næsten det samme exceptionelle ekstramateriale. Et must.
Skriv ny kommentar:
#81 Neranders 13 år siden
Jeg tror da vidst du skal overflyttes til railgun.dk i stedet for. ;) Spøg til side, så tror jeg du vil blive ret glad for The Thin Red Line, siden du siger du kan lide The New World, som er langsommere i tempo. Men så må du have The Thin Red Line til gode som julegave. :)
"That's rough, buddy."
#82 Hr. Nielsen 13 år siden
#83 BN 13 år siden
Alt i orden. :-)
Jeg har også sommetider selv været for hurtig.
#84 JannikAnd 13 år siden
#85 Kruse 13 år siden
Det er muligt at du ikke sådan rigtigt mente det, men derfor er det da ikke fedeste at blive kaldt politimester, medmindre man selvfølgelig er en politimester ;)
Desuden så kan ironi på internettet ind i mellem være lidt tricky, da det er svært at vide hvordan folk læser det.
Jeg beklager at jeg lagde for meget ind i dette. Jeg fik udfra at du hentydede til nogen i denne tråd, men jeg kan da godt se at du ikke direkte siger dette, og det var da bestemt ikke min mening at overfortolke dette(hvis du mener det er tilfældet).
#86 BN 13 år siden
Lev med det! Eller få hele resten af min Top 200 (kun med nummer og titel) smidt i hovedet ... hvilket iøvrigt ville være en gevaldig lettelse for MIG.
;-)
#87 Hr. Nielsen 13 år siden
I know;)
Det var blot en grov generalisering, fordi jeg var forhåndsindtaget;-P Ej, det var ment som at jeg holder af begge film såmænd og at jeg synes de begge er ganske vellykkede med det de hver især vil. Jeg siger ikke at folk ikke kan synes den ene er kedelig og den anden for rørstrømsk, det må folk da mene alt det de vil.
#88 SpielbergFreak 13 år siden
TTRL giver mig analkløe.....
#89 Therien 13 år siden
Det indlæg gav mig analkløe..
#90 Kruse 13 år siden
Huh? Hvis det var et forsøg på en joke, gik den desværre lidt tabt på mig ;)