I rollen som Sam er Shia LaBeouf kæk og karismatisk som altid. Supermodellen Rosie Huntington-Whiteley har overtaget Megan Fox’ plads ved Sams side, og hendes indsats som den standhaftige Carly er bestemt ikke tosset, men turtelduernes flirt kunne ikke have virket mere påklistret. Det er en fornøjelse at se Patrick Dempsey trodse sit familievenlige image med en slesk præstation som Carlys chef, og Frances McDormand er et af filmens få humoristiske elementer, der faktisk fungerer, fordi hun underspiller og ikke skråler os i ansigtet. Tag ved lære, Bay. Men pudsigt nok er det de computerskabte maskiner og deres respektive stemmelæggere, som præsterer filmens bedste skuespil.
Jeg vil medgive, at selv de bedste actionfilms fortællinger er fattige på substans, men de kompenserer med charme, vovemod og karakterer, man enten elsker eller elsker at hade. De to første “Transformers”-film var lige så følelsesforladte som den gængse robot, hvorfor man blev fuldkommen ligeglad med alt og alle i dem. Men da det sidste opgør mellem de gode og onde transformers spidser til i “Transformers 3”, opnår filmen faktisk en emotionel slagkraft, der kort hensatte mig til barndommen og gav mig mod på at hive mine talløse Transformers-figurer ned fra loftet. Ærgerligt, at det skulle tage næsten tre hele film for franchisen at gøre den slags indtryk.
Se også: Filmz TV: EKSKLUSIVE “Transformers 3”-interviews – Del 1.
#61 IK 13 år siden
Jeg er meget enig i din vurdering af Transformers trilogien, men der en ting jeg gerne vil kommentere på.
Jeg tror ikke det er så enkelt som du gør det til. Lad os tage Bruce som eksempel. Manden kan godt lide underholdningsfilm, og gav faktisk Tron Legacy 8/10. En karakter som er højere end min bedømmelse. Jeg vil tro at Bruce ikke kan fordrage humoren, historien, action-eksekveringen osv. i Transformers-filmene, og derfor synes han ikke om dem. Punktum. Der er ikke mere i det. Man ser noget, bliver forundret, irriteret, skuffet osv.
#62 IK 13 år siden
Uhhhh. :) Soundtracket til [url=
#63 Babo Rises 13 år siden
uden grund. Jeg savnede ham bare ;) han må lave noget mere ;)
#64 Nicki52 13 år siden
#65 Batsy 13 år siden
#66 The Insider 13 år siden
#67 Kviesgaard 13 år siden
Enig.
#68 Kruse 13 år siden
#69 BN 13 år siden
Også jeg.
#70 PredatorX 13 år siden
HAHAHAHAHA!! Det er det sjoveste jeg har læst i meget lang tid!
Er iøvrigt rørende enig med resten af dit indlæg.