Ser man udelukkende på underholdningsværdien, i hvert fald i anden halvdel, samt det imponerende effektarbejde, er “Transformers: De faldnes hævn” en regulær triumf. Jeg har ikke tidligere set bedre CGI-kombineret med fremragende old school-actionhåndværk, og her er Michael Bay en uomgåelig mester. Dog er det tydeligt, at Bay skal holde sig langt væk fra balancegangen mellem det menneskelige drama og maskinelle action, for i grænselandet vil han formentlig aldrig kunne begå sig. Kan man se bort fra de mere tvivlsomme elementer, er dette – på baggrund af den sidste halvanden times tid – absolut en af sommerens bedre popcorn-film.
Se også videoen ”Transformers 2″-pressemøde i London (Filmz Exclusive).
#91 Ericmase 15 år siden
#92 Bony 15 år siden
Det er jeg da ked af at høre. Jeg ønsker den snarest god bedring, dog tror jeg desværre ikke den står til at redde. :(
Haha, det er en meget god strategi. Bang-for-the-BUCK! :)
#93 elwood 15 år siden
Blev i øvrigt lidt skuffet over Jetfire (tror jeg han hed)
Der sikkert flere ting men jeg gider ikke lige sidde og remse dem op.
Ja den er ret go, men The Rock vil rent faktisk fejle i den, The Rock er faktisk ikke en typisk Bay film, men tilgengæld har den en fed fed stealth scene i starten, det er så fed, og så musikken.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#94 Bony 15 år siden
Strategien holder desværre heller ikke helt ved "The Island". Der går også lidt tid før der kommet lidt Bay-action. :)
Apropos "The Island", så må den og "The Rock", nok være mine personlige Bay-favoritter. Hvis man ser bort fra alt den latterlige product placement, så er den efter min mening faktisk ganske tålelig. :)
#95 elwood 15 år siden
The Rock er klart min ynglings bay film, du har en Videnskabsmand der forguder the Beatles, og en aldrene 007, det er perfekt, eneste skuffelse er Ed Harris, han får ganske enkelt ik screentime nok synes jeg.
men den film har taltrige fede scener og replikker, Green Smoke har sagt det før, men jeg er vild med den scene.
Hotellet, Forhørsscenen osv.
Argg den ryger nsrat på afspilleren igen kan jeg mærke.
#96 Ericmase 15 år siden
#97 filmzkim 15 år siden
Men jeg faldt sjovt nok i søvn... igen!
Mærkelig, når man tænker på, at Michael Bay jo kun er ude på at underholde og levere ekstrem action.
Den er meget god de tre første kvarter, hvor det virker som en meget actionpræget Herby film, men så begynder alle bilerne at transformere sig, og Shia's bil hedder Bumblebee, og slet ikke Herby :s
Spøg til side! Bays undskyldning med, at han bare vil leverer ekstrem action er ikke godt nok.
Dog er effekterne utrolig smukke og prangende, men det er bare for mig ikke nok.
#98 elwood 15 år siden
#99 filmzkim 15 år siden
HVAD!! THIS IS MADNESS!
Det smager så helt igennem utroligt med ovnbagte nachos med et tykt lag varmt ost henover, og så med Jalapenos strøget henover samt Guacamole!
MMMMHHH! Min tænder løber i vand bare ved tanken!
#100 filmzkim 15 år siden
Ja, og fjernsynet stod også ind mod væggen... :)