Ser man udelukkende på underholdningsværdien, i hvert fald i anden halvdel, samt det imponerende effektarbejde, er “Transformers: De faldnes hævn” en regulær triumf. Jeg har ikke tidligere set bedre CGI-kombineret med fremragende old school-actionhåndværk, og her er Michael Bay en uomgåelig mester. Dog er det tydeligt, at Bay skal holde sig langt væk fra balancegangen mellem det menneskelige drama og maskinelle action, for i grænselandet vil han formentlig aldrig kunne begå sig. Kan man se bort fra de mere tvivlsomme elementer, er dette – på baggrund af den sidste halvanden times tid – absolut en af sommerens bedre popcorn-film.
Se også videoen ”Transformers 2″-pressemøde i London (Filmz Exclusive).
#81 filmz-Bruce 15 år siden
#82 Nicki52 15 år siden
Det kommer an på om man anser det for godt eller skidt, men jeg tror ikke jeg får svært ved at grine, for jeg er en rigtig grinebidder som min mor og hun griner konstant endnu. Håber ikke jeg bliver til en gammel sur mand som min far.
#83 Locke 15 år siden
Jeg håber så sandelig heller ikke du vokser fra at grine.
For mig er der ikke nogen, zilch, nada vigtigere egenskab end evnen til at finde noget humoristikt/sjovt og grine af det :-)
Jeg tror bare det er andre ting, du finder morsomt når du bliver ældre.
Ed Exley: With a wrecking ball... You want to help me swing it?
#84 Nicki52 15 år siden
#85 Ericmase 15 år siden
#86 tiany 15 år siden
Jeg fandt det mest irriterende ved 2eren, ham roommaten - han var dybt unødvendig og jeg havde næsten lyst til at juble da han fik en med taseren.
Der var lidt mere fokus på komikken end i 1eren og det fungerede fint nok, men 1eren er stadig bedre.
Effekterne - WOW
3/6
#87 Nicki52 15 år siden
#88 Ericmase 15 år siden
#89 filmz-Bruce 15 år siden
#90 elwood 15 år siden
eksplosioner Kabooom! det er noget den kære Bay kan finde ud af, jeg sad og skraldgrinte i starten fordi det var så overdrevet, hvad den Transformers får ødelagt af invetar.
Plottet Nope, Men eksplosioner oh yeah!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"