Ser man udelukkende på underholdningsværdien, i hvert fald i anden halvdel, samt det imponerende effektarbejde, er “Transformers: De faldnes hævn” en regulær triumf. Jeg har ikke tidligere set bedre CGI-kombineret med fremragende old school-actionhåndværk, og her er Michael Bay en uomgåelig mester. Dog er det tydeligt, at Bay skal holde sig langt væk fra balancegangen mellem det menneskelige drama og maskinelle action, for i grænselandet vil han formentlig aldrig kunne begå sig. Kan man se bort fra de mere tvivlsomme elementer, er dette – på baggrund af den sidste halvanden times tid – absolut en af sommerens bedre popcorn-film.

Se også videoen ”Transformers 2″-pressemøde i London (Filmz Exclusive).

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#81 filmz-Bruce 15 år siden

Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#82 Nicki52 15 år siden

Det kommer an på om man anser det for godt eller skidt, men jeg tror ikke jeg får svært ved at grine, for jeg er en rigtig grinebidder som min mor og hun griner konstant endnu. Håber ikke jeg bliver til en gammel sur mand som min far.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#83 Locke 15 år siden

Jeg håber så sandelig heller ikke du vokser fra at grine.
For mig er der ikke nogen, zilch, nada vigtigere egenskab end evnen til at finde noget humoristikt/sjovt og grine af det :-)

Jeg tror bare det er andre ting, du finder morsomt når du bliver ældre.
Bud White: The Nite Owl case made you. Do you want to tear all that down?
Ed Exley: With a wrecking ball... You want to help me swing it?
Gravatar

#84 Nicki52 15 år siden

Altså, jeg er vokset fra Epic Movie, Superhero Movie og Disaster Movie-agtige film. Men jeg vokser aldrig fra Scary Movie. Det er nok pga. af Anna Faris. Griner hele tiden af hende.
Gravatar

#85 Ericmase 15 år siden

#77 Jo den gør! Du skal bare trykke på linket også skal du trykke på den igen ovenfra. Håber du ved hvad jeg mener! ;)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#86 tiany 15 år siden

Jeg var godt underholdt hele vejen igennem, men ja historien er tynd.
Jeg fandt det mest irriterende ved 2eren, ham roommaten - han var dybt unødvendig og jeg havde næsten lyst til at juble da han fik en med taseren.
Der var lidt mere fokus på komikken end i 1eren og det fungerede fint nok, men 1eren er stadig bedre.
Effekterne - WOW
3/6
Valar morghulis
Gravatar

#87 Nicki52 15 år siden

Tænk i tegnefilmene hedder han Spike - hovedpersonen!
Gravatar

#88 Ericmase 15 år siden

Var lige inde og se den igen og den var stadivæk for fed! Optimus var meget sejere end han var i 1´eren! Filmen er utrolig syg! Men "2012" bliver nok noget sygere!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#89 filmz-Bruce 15 år siden

#88 Helt enig. Syg!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#90 elwood 15 år siden

Jeg så den i lørdags, og det første jeg sagde til min ven var "hvis ikke jeg ser en eksplosion indenfor 10 min. går jeg" og jeg gik ikke fordi, er du da færdig den mand har for mange penge!

eksplosioner Kabooom! det er noget den kære Bay kan finde ud af, jeg sad og skraldgrinte i starten fordi det var så overdrevet, hvad den Transformers får ødelagt af invetar.

Plottet Nope, Men eksplosioner oh yeah!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: