“Troja” er ikke nogen nyskabende film, men løfter derimod arven fra forgange tiders episke storfilm på flot og medrivende vis. Der er storslået action, imponerende production design og farvefulde karakterer – alt sammen på højde mod Scotts “Gladiator.
#71 filmz-TomViolence 20 år siden
Nu synes jeg du blærer dig. ;)
#72 Yoda 20 år siden
Hvis viden er blær - min lille præpubertære ven - så bliver du nok aldrig blæret;)
#73 DarkLight 20 år siden
#74 cyberzed 20 år siden
#75 Yoda 20 år siden
Jeg griner stadig lungerne ud af kroppen over de seks - må jeg sige - yderst velvalgte ord, der rent faktisk danner en yderst morsom sætning, og som jo er relevant for diskussionen;)
Undskyld, hvis det blev opfattet som mudderkast - det var det da ikke ment som:)
#76 chandler75 20 år siden
#77 DarkLight 20 år siden
Jeg mener f.eks. ikke at "Yoda, du er sgu en kæmpe idiot :)" kan reddes med en smiley.
Genrelt kan det være svært at tolke, så derfor bruger jeg -næsten- aldrig den slags dobbelttydige indlæg.
#78 filmz-pherkel 20 år siden
Hvis blær var noget værd - min postpubetære ven - ville også du have lidt værdi...
Og nu hvor du tydeligvis nyder at øse af dit enorme intellekt og bruge store ord "Yoda", burde du måske nok sørge for at det du skriver rent faktisk også er korrekt dansk - eks. betydningen af udtrykket "primus motor" som brugt i din profil.
:) :) :)
#79 Yoda 20 år siden
Til ovenstående kan jeg kun sige, at jeg nyder ingen af delene, men elsker at skrive.
Desværre har "primus motor" sneget sig ind i en forket sammenhæng, da jeg har slettet en længere forudgående tekst. Jeg var ikke selv bevidst om fejlen, men takker naturligvis for opklaringen af den sproglige fadæse, der herefter vil blive rettet.
Nu vidste jeg dog ikke, at det var et krav, at man skulle skrive korrekt dansk i dette forum, men vil ved en given lejlighed støvsuge min hurtigt nedkradsede profil for sådanne fejl.
Men det afføder åbenbart negative reaktioner, at man ikke "skriver som andre" - jeg vil i fremtiden søge at skrive i et mere jævnt dansk, der ikke støder og opfattes som blær.
#80 Kalle Ferm 20 år siden
Jeg elsker selv sprog, men er desværre ikke så god til at få brugt alle de rigtige vendinger medmindre jeg bruger lang tid på formuleringerne - tid jeg ikke har, da jeg jo har andet i livet end at deltage på diverse fora. :-)
Men man lærer jo hele tiden - fx ved at læse dine indlæg.