“Troja” er ikke nogen nyskabende film, men løfter derimod arven fra forgange tiders episke storfilm på flot og medrivende vis. Der er storslået action, imponerende production design og farvefulde karakterer – alt sammen på højde mod Scotts “Gladiator.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#81 Spanner 20 år siden

Personligt savner jeg sammenhænge, hvor jeg kan bruge ord som "fadebur" og "kalfatre" og andre ord, der glider ud i glemslens dunkle dyb efterhånden som pøblen har fået tunger i internettets ukritiske arena.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#82 Kalle Ferm 20 år siden

Og et ord som "vederkvæger" Hmmm. :-)
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#83 filmz-Zikor4 20 år siden

Total fed film, er hel psyked efter at have været inde og se filmen. Kanone action scener, og Brad Pit og Eric Bana levere underholdende action sekvenser fra start til slut.

Syntes bestemt filmen er værd at tage ind og se... 6/6 fra mig af...
Gravatar

#84 filmz-Pollux 20 år siden

den trojanske krig overstået på en forlænget weekend, come on!!
Gravatar

#85 filmz-Googolplex 20 år siden

Så filmen forleden dag og den var fremragende, bedre end forventet!
Gravatar

#86 filmz-joliegirl 20 år siden

hehe... jeg er da glad for at se at det ikke kun er mig der laver stave/skrive fejl ;)
Gravatar

#87 filmz-Randy Savage 20 år siden

Han siger filmen er på højde med Gladiator. NEj! Det er den ikke, det er der ikke mange film, der er.
Gravatar

#88 weebs 20 år siden

Nej de fleste ligger over...
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Gravatar

#89 Léon 20 år siden

Efter min mening en film der vil vokse sig stærgere med tiden og vil sikker blive en klassiker. Det eneste problem, var musikken som jeg syntes var noget tørt knas uden noget specielt at byde på.
Léon: [referring to his plant] It's my best friend. Always happy. No questions.
Gravatar

#90 filmz-Randy Savage 20 år siden

#88 du har ingen smag

Skriv ny kommentar: