Folkene bag “The Wolverine” har forsøgt at lave en bedre film end “X-Men Origins: Wolverine”, og håndværksmæssigt er missionen lykkedes. Til gengæld er der mindre og mindre sjov action, og skulle man være i tvivl, så sætter et ualmindeligt ringe eksekveret afslutningstwist en tyk streg under, hvor søgt og fortænkt historien egentlig er. Som sagt leveres der et ekstra klip efter rulleteksterne (en såkaldt stinger), der varmer op til den kommende “X-Men: Days of Future Past”, men indtil da har “The Wolverine” altså været en temmelig kedelig og intetsigende affære.
#21 Lord Beef Jerky 11 år siden
#22 mathiasfolsted 11 år siden
#23 Kruse 11 år siden
#24 Kviesgaard 11 år siden
Synes det gjorde filmen lidt mere interessant, at
Derudover kunne jeg genkende nogle af elementerne fra tegneserierne, omend de havde ændret karakter her i filmen ( men det har de også gjort i de andre film ).
#25 the_paki_don 11 år siden
#26 Tarantrier 11 år siden
#27 Ispep 11 år siden
Jeg kan stadig ikke komme over du rater District 9 1/6? :0 Jeg er nok tit uenig med dig om underholdningsfilm og selvom jeg faktisk blev positiv overrasket over den nye GI Joe, så kunne den lige komme op på en 3/6. Altså en klar forbedring ift etteren.
#28 Warbeard 11 år siden
Meget bedre end Origins (gudskelov), og Wolverine er dejligt sur og vrissen, som vi elsker ham. Ydermere en meget flot film, men måske med en lidt svag 3. akt - jeg har ikke besluttet mig for det sidste endnu, skal tænke lidt over historien først.
#29 filmzkim 11 år siden
Giver filmen 4/6 stjerner, hvilket er absolut bestået i min bog.
#30 filmzkim 11 år siden
Ville skyde på, at mange også ville mene at Les Miserables også er en solid film med en fin præstation fra Hugh Jackman. Og så er der "The Fountain", hvor han gør det fortræffeligt i en fantastisk film. Jeg mener bestemt, at manden er en talentfuld skuespiller.
- Og bare vent til senere på året, hvor "Prisoners" kommer ud, hvilket jeg tror og håber på bliver en fantastisk film og præstation fra Hugh Jackman.