Folkene bag “The Wolverine” har forsøgt at lave en bedre film end “X-Men Origins: Wolverine”, og håndværksmæssigt er missionen lykkedes. Til gengæld er der mindre og mindre sjov action, og skulle man være i tvivl, så sætter et ualmindeligt ringe eksekveret afslutningstwist en tyk streg under, hvor søgt og fortænkt historien egentlig er. Som sagt leveres der et ekstra klip efter rulleteksterne (en såkaldt stinger), der varmer op til den kommende “X-Men: Days of Future Past”, men indtil da har “The Wolverine” altså været en temmelig kedelig og intetsigende affære.
#1 Fed7haS 11 år siden
#2 moulder666 11 år siden
#3 Jack Slater 11 år siden
Lyder som en slettet scene fra Commando med Arnold Schwarzenegger :)
#4 MOVIE1000 11 år siden
#5 danish99 11 år siden
#6 Ispep 11 år siden
#7 PederLyager 11 år siden
Helt ærligt synes jeg dog det degraderer hvad X-Men universet egentlig har at byde på, at man bare fortsætter og fortsætter med at have så meget fokus på Wolverine. Der er altså også andre interessante karakterer, som kunne gøres til genstand for filmatisering; fx min personlige favorit Gambit :P
#8 Ispep 11 år siden
#9 Big Daddy 11 år siden
#10 Høegh 11 år siden
Er stadigvæk skuffet over at Bryan Singer ikke forsatte med X-men franchisen. For selvom X-men 1 ikke var noget specielt, så var X-2 en strålende action/helte-film - med fede actionscener og lige præcis hjerne og hjerte nok til, at den for mig, stadigvæk står som en af de mest vellykkede superhelte-filmatiseringer den dag i dag.