På trods af en heftig og ret modig (om end en smule blasfemisk) beslutning om at lue ud i mutantensemblet efter devisen: out with the old, in with the new, så er filmen for rodet, for tam i sine portrætter og for stiv i sit skuespil. Det gælder også blandt solide gengangere som Ian McKellen, Patrick Stewart og Hugh Jackman. Effekterne er dog stadig spektakulære, og enkelte af kampene rammer samme opfindsomhed som i forgængerne. “X-Men: The Last Stand” er altså ikke nogen dårlig film, men set i lyset af de to forrige, er den på ingen måder X-ceptionel.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#181 filmz-DonDiegoDeLaVega 18 år siden

#180 - Okay så du mener altså at Rush Hour filmene er lige så dårlige i forhold til X-Men som Alone in the Dark er til Minority Report? Den sammenligning tror jeg bare jeg vil undlade og kommentere :-) Rattner har faktisk ikke lavet nogen film jeg ikke har kunne lide, og der er vel nok også en grund til at alle hans film har været gedigene kassesuccesser?
Gravatar

#182 dolphinfriendly 18 år siden

#181 Blockbusterfilm er jo ikke nødvendigvis lige med kvalitet - det argument svarer til Britney Spears lavede fremragende musik, fordi hun var en kæmpe salgssucces.

Gravatar

#183 filmz-DonDiegoDeLaVega 18 år siden

#182 - Så det vil sige, at en person der i følge #180 er at sammenligne med Uwe Boll i forhold til Steven Spielberg, kunne blive ved med at lave dårlige film og stadig tiltrække mennesker til dem? I don't think so, film er ikke at sammenligne med musik hvad angår publikum. Det er et helt andet medie, med en helt anden kultur :-) - Tag nu bare Mission Impossible 3, den er da et fremragende eksempel på det!
Gravatar

#184 filmz-Bluhm 18 år siden

# 183 Ja for kassesuccesser er jo per definition gode film ;-)
Gravatar

#185 filmz-DonDiegoDeLaVega 18 år siden

#184: Ikke pr definition, men flere kassesucceser i træk siger da lidt om mandens evner IMO
Gravatar

#186 blahblah 18 år siden

Meget af det er jo franchise. Se på James Bond, der er ikke lavet en god James Bond film siden Goldeneye, og de film har da hevet pengene hjem? (Har de ik?).
Gravatar

#187 DarkLight 18 år siden

Hvaba? Siden GoldenEye? :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#188 filmz-DonDiegoDeLaVega 18 år siden

#186 Javist det er det, men igen, hvis de er dårlige hvorfor blir folk ved med at se dem? Så må der da være nogen derude der syntes de er gode ;-) - min pointe med det hele er bare at jeg fornemmer at mange af kritikerne, er fanboys/brett ratner-haters hvis filmoplevelse på mange områder afhænger af om filmen nu er tegneserierne tro / at det er hr. rattner der står bag og jeg skal komme efter dig . - Det holder bare ikke vand!
Gravatar

#189 DR-COKE 18 år siden

Damn.. Der var godt nok ikke meget der fungerede for denne film, næsten sørgeligt at FOX ikke kunne have ventet.. Dialogen var ret så ringe for at sige det mildt, manglende følelser fra næsten hele castet i visse scener, ting der bare ikke hang sammen og musikken var dårlig og der var flere scener hvor at jeg følte at musikken bare ikke passede med det der rent faktisk skete i filmen.

Kan kun give den her 2/5

Er pænt ærgelig over at FOX skulle slagte det Singer havde lavet på den her måde
Gravatar

#190 Patriarch 18 år siden

Jeg tror jeg vil stikke næsen frem og sige at jeg kun har set 'en film at Ratner - Red Dragon. Og den synes jeg faktisk var meget underholdende, og satte i den grad Ridleys Hanibal til skamme.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

Skriv ny kommentar: