På trods af en heftig og ret modig (om end en smule blasfemisk) beslutning om at lue ud i mutantensemblet efter devisen: out with the old, in with the new, så er filmen for rodet, for tam i sine portrætter og for stiv i sit skuespil. Det gælder også blandt solide gengangere som Ian McKellen, Patrick Stewart og Hugh Jackman. Effekterne er dog stadig spektakulære, og enkelte af kampene rammer samme opfindsomhed som i forgængerne. “X-Men: The Last Stand” er altså ikke nogen dårlig film, men set i lyset af de to forrige, er den på ingen måder X-ceptionel.
Skriv ny kommentar:
#251 18 år siden
#252 18 år siden
#253 filmz-incubus 18 år siden
Du tror altså at hive er så tungnem, at han skal have det at vide to gange, for at det siver ind? :-D
#254 18 år siden
#255 Hive 18 år siden
#256 filmz-incubus 18 år siden
#257 Skobbolop 18 år siden
hvis anmelderen ikke vidste det da han skrev anmeldelsen, så kan det vel add'es bagefter?
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#258 18 år siden
#259 Hive 18 år siden
#260 18 år siden
Og nej, jeg må tilstå, at jeg ikke ved, hvordan man retter i et tidligere indlæg, når der efterfølgende er skrevet et nyt. Det må du dog gerne forklare mig, da det kunne være nyttigt.
Uanset hvad du skriver af skolelærerindlæg, så ændrer det ikke ved, at en person, der fremkommer med smarte moralisatorindlæg uden at checke / forstå trådens historik i mine øjne er: En idiot.
Det er i øvrigt påfaldende, at du anklager mig for personlige angreb (248), til trods for, at det faktisk var dig selv, der startede dermed (246).