På trods af en heftig og ret modig (om end en smule blasfemisk) beslutning om at lue ud i mutantensemblet efter devisen: out with the old, in with the new, så er filmen for rodet, for tam i sine portrætter og for stiv i sit skuespil. Det gælder også blandt solide gengangere som Ian McKellen, Patrick Stewart og Hugh Jackman. Effekterne er dog stadig spektakulære, og enkelte af kampene rammer samme opfindsomhed som i forgængerne. “X-Men: The Last Stand” er altså ikke nogen dårlig film, men set i lyset af de to forrige, er den på ingen måder X-ceptionel.

Læs hele anmeldelsen her

#251 18 år siden

248: Du må da være tæt påat være mongol. Du starter med din flæbende, provokerende tone i 246, og da jeg angriber dig for den manglende evne til at læse en tråd i kronologisk rækkefølge - alternativt at forstå dansk - så tuder du. Taber.

#252 18 år siden

248: Du må da være tæt på at være mongol. Du starter med din flæbende, provokerende tone i 246, og da jeg håner dig for din manglende evne til at kunne/gide læse tråden i kronologisk rækkefølge - alternativt at forstå dansk - så tuder du og anvender det klassiske skolelærerargument at jeg ikke kan klare mig uden at svine dig, til trods for at du selv starter. Taber.
Gravatar

#253 filmz-incubus 18 år siden

#251 & #252

Du tror altså at hive er så tungnem, at han skal have det at vide to gange, for at det siver ind? :-D
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."

#254 18 år siden

Ja, det er en mulighed. Nej, min computer løb tør for strøm og gik i stand by lige da jeg trykkede gem. Da jeg fik liv i den og refresh'ede, var det halvfærdige OG det færdige indlæg gemt. Men en gentagelse er nok på sin plads grundet hans manglende evne til at læse alle indlæg.
Gravatar

#255 Hive 18 år siden

Nørd, idiot, mongol. Jeg skal ellers love for, at du er i stand til at debatere på en behersket og voksen facon. Yderst modent.
Gravatar

#256 filmz-incubus 18 år siden

Godt så... shutting up now...
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
Gravatar

#257 Skobbolop 18 år siden

Kunne man ikke nævne i anmeldelsen af man skal blive siddende efter rulleteksterne?. Jeg læser ikke selv i fora'et før jeg har set filmen, da man får afsløret for meget (også selvom der findes spoilertags)

hvis anmelderen ikke vidste det da han skrev anmeldelsen, så kan det vel add'es bagefter?

#258 18 år siden

255: Du bliver ved med at hive ordet nørd frem, selvom jeg trak det tilbage, inden du overhovedet kom på banen. Det gør dig imidlertid kun din idioti mere markant.
Gravatar

#259 Hive 18 år siden

At trække det tilbage ville efter min mening medføre at fjerne ordet fra det oprindelige indlæg. Men det kan du måske ikke finde ud af? Og det faktum at du ikke kan debatere med andre uden at kalde dem "idiot" med mere siger da vist en hel del mere om dine egne evner end mine...

#260 18 år siden

Det er en ærlig sag, at du ikke ved, hvad det vil sige at trække en udtalelse tilbage. Lad mig således atter forklare: Hvis ens udtalelse er trykt i en avis, så trækker man den typisk tilbage ved at fremkomme med en ny udtalelse, der ændrer den tidligere (som jeg gør i 241+245) eller ved slet og ret at offentliggøre, at man ikke mener, hvad man først udtalte. Man rejser ikke rundt til samtlige bladkiosker og stemmer dørklokker hos samtlige abonnenter og opkøber aviserne for at destruere dem.

Og nej, jeg må tilstå, at jeg ikke ved, hvordan man retter i et tidligere indlæg, når der efterfølgende er skrevet et nyt. Det må du dog gerne forklare mig, da det kunne være nyttigt.

Uanset hvad du skriver af skolelærerindlæg, så ændrer det ikke ved, at en person, der fremkommer med smarte moralisatorindlæg uden at checke / forstå trådens historik i mine øjne er: En idiot.

Det er i øvrigt påfaldende, at du anklager mig for personlige angreb (248), til trods for, at det faktisk var dig selv, der startede dermed (246).

Skriv ny kommentar: