Instruktøren Joss Whedon har præsteret det umulige: Han har samlet en lang række af Marvels største tegneseriefigurer i én film, der fornemt sammenvæver drilsk humor og nervepirrende action, og som giver hver eneste karakter den helt rette mængde spilletid i rampelyset. Filmen ser fuldkommen fantastisk ud i HD, og den lyder nøjagtig lige så godt, men skiven måtte gerne have rummet mere ekstramateriale. Hvorom alting er, så er denne udgivelse simpelthen et must – uanset om man har hang til superheltegenren eller ej.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#81 Richard Burton 12 år siden

Denne er pt. reserveret, men du kan jo følge med her, hvis det ændrer sig!

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=1149...
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#82 Lawman. 12 år siden

Johan - hvilket højtalersystem fra hifi-klubben er det du har (prisklassen)? Og hvordan er kvaliteten/lydoplevelsen? Ud fra dine anmeldelser virker det jo til at der er godt med knald på:)
Gravatar

#83 Therien 12 år siden

SIR Ridley Scott (81) skrev:
Denne er pt. reserveret, men du kan jo følge med her, hvis det ændrer sig!

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=1149...

Det er en lækker deal hvis du får den i hus - en kanon projekter.
Gravatar

#84 Therien 12 år siden

Hfk prutter ikke om prisen.. Argumentet er at du ikke ser deres produkter på tilbud, og det er i den grad en sandhed med modifikationer..
Gravatar

#85 Lawman. 12 år siden

Den generelle indstilling hos HFK er vist, at de ikke prutter om prisen. Men HFK i Aabenraa skulle vist have den modsatte indstilling - har i hvert fald en kammerat som fik noget rabat ved indkøb af Sonos-udstyr:)
Gravatar

#86 Richard Burton 12 år siden

€2400 Euro for en X3'er i Tyskland

http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduc...

Den nyere model X30 koster €3000 euro.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#87 The Insider 12 år siden

Suk, jeg var ikke hurtigt nok ude! :-/ Men ellers tak for linket, Flemming! Den ville jeg gerne have haft fingre i. Jeg skal jo først have solgt mit TV, men jeg vil nok stadigvæk have det dårligt med at punge mere end 20k ud for en projektor p.t.

#82, det er faktisk blot deres junior-system, men det lyder under alle omstændigheder forbavsende fremragende - selv storebror, der har været professionel tonemester i 10 års tid, har "signed off on it". Noget større vil nok alligevel ikke være hensigtsmæssigt i min stue :-)
War. War never changes.
Gravatar

#88 Lawman. 12 år siden

#87 - Ok, tak for svar. Troede ikke at man kunne få god lyd til så billige penge;) Mine forældre skal købe surround, så rart at vide at det trods alt er muligt at gøre det forholdsvist billigt - vi skal dog under alle omstændigheder ned og lytte til højtalere:)
Gravatar

#89 The Insider 12 år siden

#88, do it!!
War. War never changes.
Gravatar

#90 Slettet Bruger [3727133888] 12 år siden

Ja, Argon-højttalerne leverer virkelig god lyd for en rigtig god pris. Jeg havde selv et sæt af de mindste på et tidspunkt og anbefaler dem til folk, der ikke er villige til at smide mange tusind kroner efter et anlæg.

Skriv ny kommentar: