“Harry Potter og halvblodsprinsen” er et positivt bidrag til en serie af film, der efter min mening har savnet et frisk pust. Det er underholdning med en blanding af komik og et iøjnefaldende dystert islæt, der tager Potter-universet ud på et andet plan og samtidig holder fast i det oprindelige særegen. Absolut en af sommerens overraskende bedste film, som varmt kan anbefales til enhver, der er blot en smule eventyrlysten.
Læs Filmz’ interview med Bonnie Wright (Ginny Weasley) og Evanna Lynch (Luna Lovegood).
#91 Nicki52 15 år siden
Hvorfor udråbstegn?
#92 filmz-Bruce 15 år siden
Betragt det som et stort "Tak for info".
#93 Nicki52 15 år siden
Nå, selv tak. Troede jeg sagde noget forkert. Hvordan kan du egentlig se min indlæg, da jeg er på din ignorer-liste.
#94 filmz-Bruce 15 år siden
#95 Nicki52 15 år siden
#96 Slettet Bruger [1698737898] 15 år siden
Det er hvis brugeren er blevet slettet eller har slettet sig selv siden indlægget blev skrevet. Derfor ser man oftest en forfærdeligt mange skjulte indlæg, hvis man læser gamle tråde igennem.
#97 Thomsen 15 år siden
Det bliver det da også. Det understreges løbende gennem hele filmen i den måde ser på hende, den måde han snakker om hendes hud fx. Medmindre man er direkte blind er det temmeligt tydeligt allerede inden scenen på hospitalet, at de er forelskede i hinanden. De har bare ikke taget springet endnu.
#98 filmz-Bruce 15 år siden
2/6
#99 Patriarch 15 år siden
#100 filmz-Bruce 15 år siden
EDIT: Skulle lige læse op på 5'eren og det var 3-4/6. Ikke ligeså god som 3'eren og 4'eren, men midt i ... lala. Denne har potentialet til langt mere, men væver bare rundt i 150 minutter. Den er ALT ALT for lang til indholdet.