“Harry Potter og halvblodsprinsen” er et positivt bidrag til en serie af film, der efter min mening har savnet et frisk pust. Det er underholdning med en blanding af komik og et iøjnefaldende dystert islæt, der tager Potter-universet ud på et andet plan og samtidig holder fast i det oprindelige særegen. Absolut en af sommerens overraskende bedste film, som varmt kan anbefales til enhver, der er blot en smule eventyrlysten.

Læs Filmz’ interview med Bonnie Wright (Ginny Weasley) og Evanna Lynch (Luna Lovegood).

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#81 Nicki52 15 år siden

MOVIE1000 (80) skrev:
#79 er du blind. det er jo det jeg skriver.
det er kun Harry og dumbledore der ved det også alle hans dødsgardister.

Du sagde det, som det som usande rygter som Cornelius Fudge og Dolora Nidkjær sagde.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#82 MOVIE1000 15 år siden

#81 ja selvfølgelig hvordan skulle jeg ellers have sagt det, det er Cornelius der er minister så derfor er det vel normalt at troldmands verdenen lytter til ham de ved ikke at han er ved at blive skør i bolden.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#83 Nicki52 15 år siden

MOVIE1000 (82) skrev:
#81 ja selvfølgelig hvordan skulle jeg ellers have sagt det, det er Cornelius der er minister så derfor er det vel normalt at troldmands verdenen lytter til ham de ved ikke at han er ved at blive skør i bolden.

Jeg troede du talte om Harry Potter-filmene i helhed, ikke kun femmeren.
Gravatar

#84 Nicki52 15 år siden

Jeg syntes Maggie Smith bliver mere skind og ben nu. Altså i filmen "Svigermor(d)" ser hun slet ikke så tyndbenet ud. Har I også lagt mærke til det? Hun er godt nok 74 år, men syntes det synd hvis hendes tid er inde hvis de nu laver spin-off film.

EPH333 (72) skrev:
syndes godt nok ikke det er den bedste men bedere en 1-2-5 ern. Som sagt ingen kamp ingen begravelse hvad sker der, ej jeg håber david yates bliver fyret før han også ødelægger 7 eren. 4/6 giver jeg den pågrund af den sjove Horatio han var da vældig god må jeg sige. Michael gambon fik ikke nok screntime syndes jeg hellere ikke Alan Rickman.

Det er godt nok ikke ham som har skrevet manuskriftet.
Gravatar

#85 MOVIE1000 15 år siden

#84 ja det lagde jeg også mærke til, var det ikke også som om snape var blevet lidt tyk.
det var faktisk rigtig dejligt at se det lille glimt af Ormehale.
Gravatar

#86 Nicki52 15 år siden

MOVIE1000 (85) skrev:
#84 ja det lagde jeg også mærke til, var det ikke også som om snape var blevet lidt tyk.
det var faktisk rigtig dejligt at se det lille glimt af Ormehale.

Ja, tror vi ser Ormehale fordi han heller ikke er så meget med i syveren. Ja, syntes også Alan Rickman ændrer sig lidt i den kappe. Mon han har almindeligt tøj under for han ligner lidt en præst. Han skal bare se lidt gladere ud. Jeg tror aldrig jeg har set ham glad. Når han fanger f.eks. Harry Potter i treeren (film) smiler han slet ikke, han ser bare sur ud som sædvandligt. Og dejlig paryk.
Gravatar

#87 MOVIE1000 15 år siden

#86 jeg tror ikke han bærer paryk. og Ormehale var jo med i bogen så jg synes det var dejligt de tog den lille scene med.
Gravatar

#88 filmz-Bruce 15 år siden

Nogen som ved, om den vises nogle steder med dansk tale endnu?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#89 Nicki52 15 år siden

MOVIE1000 (87) skrev:
#86 jeg tror ikke han bærer paryk. og Ormehale var jo med i bogen så jg synes det var dejligt de tog den lille scene med.

Hvad skulle han så? Hans hår er så langt i filmen. AR og SS

bruce (88) skrev:
Nogen som ved, om den vises nogle steder med dansk tale endnu?

Tror først det bliver tilføjet DVD'en, jeg har tjekket Cinemaxx og Kino, men der står ikke noget med Harry Potter med dansk tale. Desværre. Har der overhovedet været Harry Potter med dansk tale i biffen?
Gravatar

#90 filmz-Bruce 15 år siden

#89 Tak for info!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: