“Harry Potter og halvblodsprinsen” er et positivt bidrag til en serie af film, der efter min mening har savnet et frisk pust. Det er underholdning med en blanding af komik og et iøjnefaldende dystert islæt, der tager Potter-universet ud på et andet plan og samtidig holder fast i det oprindelige særegen. Absolut en af sommerens overraskende bedste film, som varmt kan anbefales til enhver, der er blot en smule eventyrlysten.
Læs Filmz’ interview med Bonnie Wright (Ginny Weasley) og Evanna Lynch (Luna Lovegood).
#81 Nicki52 15 år siden
Du sagde det, som det som usande rygter som Cornelius Fudge og Dolora Nidkjær sagde.
#82 MOVIE1000 15 år siden
#83 Nicki52 15 år siden
Jeg troede du talte om Harry Potter-filmene i helhed, ikke kun femmeren.
#84 Nicki52 15 år siden
Det er godt nok ikke ham som har skrevet manuskriftet.
#85 MOVIE1000 15 år siden
det var faktisk rigtig dejligt at se det lille glimt af Ormehale.
#86 Nicki52 15 år siden
Ja, tror vi ser Ormehale fordi han heller ikke er så meget med i syveren. Ja, syntes også Alan Rickman ændrer sig lidt i den kappe. Mon han har almindeligt tøj under for han ligner lidt en præst. Han skal bare se lidt gladere ud. Jeg tror aldrig jeg har set ham glad. Når han fanger f.eks. Harry Potter i treeren (film) smiler han slet ikke, han ser bare sur ud som sædvandligt. Og dejlig paryk.
#87 MOVIE1000 15 år siden
#88 filmz-Bruce 15 år siden
#89 Nicki52 15 år siden
Hvad skulle han så? Hans hår er så langt i filmen. AR og SS
Tror først det bliver tilføjet DVD'en, jeg har tjekket Cinemaxx og Kino, men der står ikke noget med Harry Potter med dansk tale. Desværre. Har der overhovedet været Harry Potter med dansk tale i biffen?
#90 filmz-Bruce 15 år siden