Disneys fjerde “Pirates of the Caribbean”-film forsætter seriens tradition med at træde vande på et ocean af biografgængernes hårdt tjente penge, alt imens visse af os (inklusive undertegnede) får lyst til at gå planken ud. Det er en langsommelig, rodet og triviel affære, som kun holdes oven vande af en fandenivoldsk Johnny Depp. I det mindste ser filmen fornem ud i HD, og den lyder endnu bedre. Til gengæld sætter det ringe ekstramateriale en tyk streg under det faktum, at det kun er fans, der bør investere i denne Blu-ray.
#21 Babo84 13 år siden
Hva Søren? Er du ikke en Dali mand? ;)
#22 IK 13 år siden
#23 The Insider 13 år siden
#24 Riqon 13 år siden
Den her udlægning af anmeldelsen kan jeg så ikke tage seriøst.
#25 bhs 13 år siden
Hold da op en størrelse på fjernsynet og så endda plasma.
Auch :/
#26 The Insider 13 år siden
Det kan (dår)ligne dig at lave sådan en observation!
#27 Batsy 13 år siden
Der er andre soundtracks som er nye det var bare nogle jeg fandt hurtigt som er splinternye
#28 MOVIE1000 13 år siden
#29 Batsy 13 år siden
De gør de ja, men det jo hårdt at lave så mange soundtracks, Hanz Zimmer er skide talentfuld, men han har jo også så pisse meget han ser til, som batman, andre action film og ligefrem spil og Pirates osv, jeg er dog tilfreds med hans arbejde men han slår sku ikke John Williams eller Howard Shore nøj jeg glæder mig til Williams Soundtrack til Tintin og forhåbenligt er han med i War Horse og så The Hobbit soundtracket af Howard :p
#30 The Insider 13 år siden
Det var vildt at gense "The Thin Red Line" på Blu-ray i dag og lytte til Zimmers SUBLIME score til den film... det er bare 100 lysår foran alt andet, manden har lavet siden, og personligt er jeg for længst kørt træt i hans ensartede samlebåndsmusik... Fra hvad jeg har hørt fra folk i branchen i USA, som jeg har mødt og desværre ikke kan afsløre navnene på, kører han hårdt på sine unge protegeer i sin musikalske organisation i USA, tager hyppigt æren for deres kompositioner og tjener kassen på deres hårde arbejde. Jeg synes, han har mistet sit touch, men ret skal være ret... han har nogle udmærkede værker i lasten, og "Inception" var udmærket og hans bedste score i årevis. Men jeg nærer kun svag tiltro til, at han nogensinde bliver virkelig interessant igen.