Disneys fjerde “Pirates of the Caribbean”-film forsætter seriens tradition med at træde vande på et ocean af biografgængernes hårdt tjente penge, alt imens visse af os (inklusive undertegnede) får lyst til at gå planken ud. Det er en langsommelig, rodet og triviel affære, som kun holdes oven vande af en fandenivoldsk Johnny Depp. I det mindste ser filmen fornem ud i HD, og den lyder endnu bedre. Til gengæld sætter det ringe ekstramateriale en tyk streg under det faktum, at det kun er fans, der bør investere i denne Blu-ray.
#1 xero--- 13 år siden
#2 Slettet Bruger [3178501550] 13 år siden
#3 whysoserious 13 år siden
#4 Batsy 13 år siden
#5 Nukleon 13 år siden
Jeg vil personligt erklære mig enig i hele anmeldelsen. Subplottene er svage, Depp kan ikke bære filmen, instruktionen og manus er også ud at træde vande hvor de ikke kan bunde. Der bliver brugt ufattelige mængder tid på Havfruen og Præsten som vi sandsynligvis aldrig ser igen, og godt det samme, for filmen lykkedes ikke at få mig til at give en skid interesse i dem.
#6 bhs 13 år siden
#7 Collateral 13 år siden
#8 Metalhammer 13 år siden
De første 3 film føltes som om at de komplimenterede hinanden godt og det hele gik op i en højere enhed, men denne 4 omgang ender med at føles som en individuel, ligegyldig spinoff.
Enkelte scener med Sparrow, en formidabel start på filmen i London, godt sammenspil mellem Johnny Depp, Geoffrey Rush og Kevin McNally og en sjov lille cameo fra Keith Richards trækker dog filmen op på de 2 stjerner som jeg tildeler den.
#9 Kruspe 13 år siden
#10 Lord Beef Jerky 13 år siden