Folkene bag “The Wolverine” har forsøgt at lave en bedre film end “X-Men Origins: Wolverine”, og håndværksmæssigt er missionen lykkedes. Til gengæld er der mindre og mindre sjov action, og skulle man være i tvivl, så sætter et ualmindeligt ringe eksekveret afslutningstwist en tyk streg under, hvor søgt og fortænkt historien egentlig er. Som sagt leveres der et ekstra klip efter rulleteksterne (en såkaldt stinger), der varmer op til den kommende “X-Men: Days of Future Past”, men indtil da har “The Wolverine” altså været en temmelig kedelig og intetsigende affære.
Skriv ny kommentar:
#91 Slettet Bruger [1046255666] 11 år siden
Nej, jeg skriver kun andres mening, hver gang, faktum...! Til gengæld vælger jeg altid tilfældige meninger, for at gøre det interessant.
#92 MOVIE1000 11 år siden
Er det din mening??
:P
#93 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
#94 Slettet Bruger [1046255666] 11 år siden
Der findes en sætning, der dækker dette perfekt: "jeg er uenig".
Så er folk ikke i tvivl og du sparer endda nogle bogstaver. :)
#95 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
#96 the_paki_don 11 år siden
Nej, for så tror jeg, at du snakker om Unreal Engine 9 og så tænker jeg "WHAT?! Er de allerede nået så langt med den grafiske maskine og hvorfor har jeg ikke hørt noget om det?!" og så bliver jeg ENDNU mere forvirret!
#97 The Insider 11 år siden
#98 Hive 11 år siden
Kort sagt: Wolverine burde ikke kunne huske noget som helst om sin fortid, men kan nu åbenbart - og uden forklaring - huske hvad han lavede under Anden Verdenkrig såvel som hans store kærlighed i den første Wolverine film. Det er bare ikke godt nok.
Men hvis man ser bort fra det (ret store) plothul, og det faktum at filmen var temmeligt forudsigelig, så var den da ganske underholdende. Og forfriskende at der var minimalt med mutanter denne gang.
#99 Slettet Bruger [1046255666] 11 år siden
Hvilken store kærlighed tænker du på?
Men du har ret, der er et forklaringsproblem i forhold til 2. verdenskrig.
#100 Gasivodo 11 år siden
Jeg finder denne film bedre end den anden med ham Jærven.
'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(