Folkene bag “The Wolverine” har forsøgt at lave en bedre film end “X-Men Origins: Wolverine”, og håndværksmæssigt er missionen lykkedes. Til gengæld er der mindre og mindre sjov action, og skulle man være i tvivl, så sætter et ualmindeligt ringe eksekveret afslutningstwist en tyk streg under, hvor søgt og fortænkt historien egentlig er. Som sagt leveres der et ekstra klip efter rulleteksterne (en såkaldt stinger), der varmer op til den kommende “X-Men: Days of Future Past”, men indtil da har “The Wolverine” altså været en temmelig kedelig og intetsigende affære.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#101 Hive 11 år siden

Lidt sent svar, men...

Silver Fox fra den første film dukker op i et par korte klip. Hende burde han bestemt heller ikke huske.

Men jeg har læst at forklaringen på at dele af hans hukommelse er vendt tilbage er, at hans hjerne laaaangsomt er ved at hele sig selv... en forklaring jeg dog synes harmonerer dårligt med hvad vi ellers har fået præsenteret omkring hans hukommelse.
Gravatar

#102 Kyllingebenet 10 år siden

Nogen der ved om Extended Cut er med på udgivelsen herhjemme, eller om man skal bestille den fra USA?
Mental striptease..
Gravatar

#103 The Insider 10 år siden

#102, den danske er også extended :-)
War. War never changes.
Gravatar

#104 Kyllingebenet 10 år siden

Niiiiize, tusind tak for svar! :)
Mental striptease..
Gravatar

#105 GustavE 10 år siden

Er der nogen der ved hvor meget den er forlænget med? Da jeg så den i biffen, syntes at den var kedelig og helt klart den værste X-men film der er lavet.
Gravatar

#106 Highland Park 10 år siden

Syret, nu har jeg hele 2 gange oplevet, at et klik på "Forum"-genvejen har sendt mig direkte til Blockbusters "The Wolverine"-side.

Det spreder sig...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#107 the_paki_don 10 år siden

...The fire rises...
Gravatar

#108 B.Pedersen 10 år siden

Sikke da en gang lo.. den er simpelthen ikke værd at bruge tid på at se.

Skriv ny kommentar: