Folkene bag “The Wolverine” har forsøgt at lave en bedre film end “X-Men Origins: Wolverine”, og håndværksmæssigt er missionen lykkedes. Til gengæld er der mindre og mindre sjov action, og skulle man være i tvivl, så sætter et ualmindeligt ringe eksekveret afslutningstwist en tyk streg under, hvor søgt og fortænkt historien egentlig er. Som sagt leveres der et ekstra klip efter rulleteksterne (en såkaldt stinger), der varmer op til den kommende “X-Men: Days of Future Past”, men indtil da har “The Wolverine” altså været en temmelig kedelig og intetsigende affære.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#71 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Ok, der er godt nok nogen (69-70), der tager tingene meget for pålydende og ikke kan/vil fange et morsomt indlæg. Slap da helt af :-) Og så gider jeg ikke analysere med på det, skriv bare løs. Jeg er ude. ;-)
Doctor Last Warning
Gravatar

#72 Slettet Bruger [1046255666] 11 år siden

DocDoom (71) skrev:
Slap da helt af :-)

Bemærk:

Bruno (69) skrev:
Faktum. :p

Obvious not-so-serious comment is obvious. ;)
Gravatar

#73 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Godt ord igen, der var jeg offer for egen kniv :-)
Doctor Last Warning
Gravatar

#74 Lord Beef Jerky 11 år siden

DocDoom (65) skrev:
Racistisk? Der er godt nok nogen der ser spøgelser.

Spøgelser? Der er godt nok nogen, der vender ryggen til!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#75 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Er det ikke bare en morsom, karikeret film? Tror du overtolker.
Doctor Last Warning
Gravatar

#76 Lord Beef Jerky 11 år siden

DocDoom (75) skrev:
Er det ikke bare en morsom, karikeret film? Tror du overtolker.

Morsom er den i hvert fald ikke. Karikeret er den uden tvivl. Måske er den ikke ment racistisk, det er immervæk heller ikke mit største problem med filmen, men den fremstår sådan alligevel. Det er bestemt ikke en overfortolkning, blot en observation som jeg tror selv en 10-årig ville kunne fange.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#77 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Jeg må være ualmindeligt dum, for jeg har set den nogle gange, og det er bestemt ikke noget, jeg har tænkt over. (HOST*spøgelser*HOST)
Doctor Last Warning
Gravatar

#78 Lord Beef Jerky 11 år siden

#77 så du har aldrig tænkt over de stereotyper, der bliver præsenteret i filmen? I så fald giver jeg dig ret. Ualmindelig dum er en passende beskrivelse.
Gravatar

#79 Riqon 11 år siden

En kompleks og selvmedlidende mandlig superhelt, der skal finde og acceptere sig selv. En formel, det helt ærligt endnu kun er "The Dark Knight", der er lykkedes med.

Menes der mon "The Dark Knight Rises" her? Jeg husker ikke meget selvransagning fra TDK.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#80 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Lord Beef Jerky (78) skrev:
#77 så du har aldrig tænkt over de stereotyper, der bliver præsenteret i filmen? I så fald giver jeg dig ret. Ualmindelig dum er en passende beskrivelse.

Du tager fejl. Alle negere og asiater er, som de præsenteres der. Du har tydeligvis ikke rejst meget.
Doctor Last Warning

Skriv ny kommentar: